Vimse + gullene Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 babyen min har hele tiden vært flink å ligge for seg selv og leke osv. Nå uler og sutrer hun store deler av sin våkentid. Det meste er kjedelig. Å ligge på gulvet mer enn et par min er uaktuelt. Holder på å bli ko-ko av å ha det sånn. Har fått to tenner allerede, så tror ikke det er det som plager. Flere som har vært i en lignende situasjon, tips?
2010 Mammaen Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Hadde en fase for en tid tilbake (rundt 5 mnd tror jeg det var). Egentlig ikke så mye å gjøre med det. Det gikk over når han begynte å rulle begge veier og komme seg mer og lettere rundt. Jeg orket ikke høre på det så jeg tok han ofte opp når han satt i gang. MYE bedre nå, så nå får jeg gjort litt ting og tang i huset når han leker... Kanskje det blir bedre for ditt barn også? Eller beveger hun seg så mye at det ikke er et tema?
bitthen Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Haha, så deilig å høre - at det ikke bare er min som er sik Min er akkurat begynt å rulle. Han holder på å øve seg ennå, men er litt bedagelig anlagt så han gidder ikke øve så mye. Ooog han sutrer masse, alt er kjedelig Men det er nok noe i hva 2010-håpet sier, så vi får bare bære av med det innti videre
Vimse + gullene Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2010 kanskje det rett og slett er en mellomfase? bra det er flere. Blir litt stresset og, for det er jo på gulvet at "løsningen" ligger, det er jo der de blir flinke å rulle, krype os. Nå bare ligger hun rett ut på magen med hodet hvilende på armene og uuler. Er så vant til at mat/bleie/søvn hjelper, men nå kreves underholdning hele tiden. PUH!
Snupi27 Skrevet 22. desember 2010 #5 Skrevet 22. desember 2010 min sønn på 6 mnd er og sånn. men det går i perioder. sist han ikke ville ligge på gulvet alene var rett før han ble skikkelig forkjølet. så jeg har følelsen av at det er et eller annet som plager han når han er sånn. når vi er borte på besøk er han så og si aldri sånn. da ligger han og koser seg på gulvet kjempe lenge
Vimse + gullene Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2010 sånn er min og! Andre gulv er tydeligvis noe helt annet enn eget gulv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå