Gå til innhold

Verdens beste julegave...

Barbarella og froskebarna

Anbefalte innlegg

I dag var jeg på ultralyd, fikk beskjed om å komme fastende fordi det nesten helt sikkert var en MA.

Gynekologen spurte meg da jeg satte meg i stolen om hvor mange ganger jeg hadde mistet, og jeg sa at dette er 3. spontanaborten i tillegg til exu. Da sa hun "men dette er jo ikke en spontanabort". Jeg tenkte at det var da voldsomt hvor viktig det var med riktig uttrykk, og sa "nei, det er vel en Missed Abortion...". Men gynekologen stod bare og pekte på skjermen og sa at dette er ikke noen spontanabort. Og der var det jammen et lite mirakel med bankende hjerte!! Det er helt utrolig, jeg begynte bare å grine der jeg lå.

Jeg har nå i 2 uker hatt beskjeden om at dette nesten helt sikkert er en MA, så jeg er litt i sjokk.

I følge størrelsen er jeg bare 6+3, og det er litt rart, siden det betyr at jeg testet positivt 10 dager før IKM, pluss at jeg hadde en ultralyd som viste eggløsning lenge før dette fosteret må ha blitt laget. Men som de sier så skjer det mye rart, og så lenge vi har hjerteaktivitet så er det det viktigste!

Gyn sa at jeg har hatt en del blødninger i livmoren rundt fosteret, så jeg må ta det veldig med ro nå de neste 6 ukene. Men det er det verdt om dette går bra!

Men det er jo tidlig ennå, og jeg har mistet mye senere enn dette før, så vi får se.

Enn så lenge så har jeg fått den beste julegaven jeg kunne ha fått!!

Fortsetter under...

Å kjære vene... GRATULERER :) At det går an...skjønner godt du gråt av glede -har jo sikkert bygd seg opp veldig mye spenning i kroppen din i det siste.. Nå satser vi på at denne spiren er en skikkelig tøffing som har planer om å bli hos deg helt til fullgått svangerskap.. Spiren må jo være være en tøffing ettersom han dukker opp nå og overrasker alle -så utrolig gode nyheter da! Kos deg i jula nå da!

Yess! Gratulerer med de gode nyhetene!!! Er kjempeglad på dine vegne. Krysser fingrene for at alt fortsetter i riktig retning nå. Når skal du på neste ul?

GOD JUUUUUL!

(neida, jeg har ikke kommet meg på ultralyd... jeg blør mer for hver dag nå så jeg tror ikke det er noen vits i...)

Tusen takk alle sammen! :) jeg merker at jeg slapper av litt mer nå, selv om jeg fortsatt løper på do hele dagen og sjekker for blod.

Nå er vi på juleferie hos familien min og nyter litt stell og ferdige middager og barnevakt hos min mor :)

det blir ny ultralyd om tre uker, må vente litt lenger pga at jeg kom ut av systemet da jeg ble sendt til sykehuset pga MA. Da jeg ringte gyn igjen nå var det fullt i tre uker..

Lioness, jeg har så vondt av deg! :( får nesten dårlig samvittighet av at det går bra med oss når det ikke går for andre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...