strekkmerketrollet Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Var på UL i dagtidlig, og da så de at morkaka hadde flytta seg... så da blir det vanlig fødsel! *lykke* Har slitt mye med nedpress siste par ukene, og det er visst fordi at babyen har lagt seg laaaangt ned i bekkenet Plutselig skrudde JM over på 3d bilde! Det var jo helt fantastisk! Vi har 2 barn fra før, men har aldri tatt 3d UL..... så det var stas Jeg er 33uker på vei... er det andre her som har vert på UL rundt denne tiden og som har fått målt livmorhalsen? Hva var da målene? Ha en fin dag alle sammen
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Jeg var 31 uker og da fikk de målt livmorhalsen til 3,5- 4 cm ca. Det mente han da var normat
strekkmerketrollet Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2010 ok, her var målene 3,2cm... er nok innen normalen det også da
tingeling*** Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Å så heldig du er! Jeg var på ul i dag er i uke 32 og her har ikke morkaka flyttet seg så det blir keisersnitt. Min livmorhals var 3 cm.
strekkmerketrollet Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2010 uff.... det var dumt Men skal ikke du inn å sjekke igjen da? Vet om flere som er inne 3 uker etterpå for å sjekke igjen.... eller, lå den kanskje helt over? Er kjempelettet over at jeg får føde... har gjort det 2 ganger før og har da hatt styrtfødsler... har bestillt en slik nå også
tingeling*** Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Ja, fikk beskjed om at den lå så mye over at det var ikke en sjangs at jeg kom til å kunne føde på vanlig måte:-( Huff jeg begynner å få litt småangst nå som jeg vet at keisersnitt er det eneste alternativet. Jeg hadde en fin fødsel med 1 barnet mitt, og hadde sett for meg en slik fødsel denne gangen også... Jaja, må man så må man!!! Håper det går fint med deg og at fødselen din blir slik som du ønsker deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå