Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Del Skrevet 20. desember 2010 Sliter økonomisk og har fått en sak på meg... ringte for å si at jeg vil gjøre opp for meg, men at jeg sliter økonomisk. De var svært lite behjelpelige, og når jeg spurte om jeg kunne betale minst mulig en stund og heller øke sa han; Nei, men da blir du jo aldri ferdig med dette da!! Nei, mulig det tar tid, men har da ikke noen andre muligheter... Den summen jeg hadde sett for meg å klare ble isåfall 3doblet før han kunne godta d.... Vet seriøst ikke om jeg klarer det beløpet jeg, men da blir jeg vel omtrent hengt da? Sliiiten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Del Skrevet 20. desember 2010 Lag budsjettet ditt som det er nå. Vis til alle utgiftene du har og hva du sitter igjen med pr mnd. Send inn skriftlig søknad om å få betale bare XXX pr mnd inntil det bedrer seg. Som regel er de veldig velvillige til å hjelpe, du har bare møtt på feil person vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #3 Del Skrevet 20. desember 2010 Hehe, du blir nå ikke hengt.. Spør om å få snakke med personens overordnede og se om dere kan komme til en enighet. Foreslå å betale "ditt" beløp i to-tre måneder, så kan du skaffe deg en ekstrajobb over nyttår og betale mer da. Tror du de kan gå med på noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #4 Del Skrevet 20. desember 2010 Herrgud, hva slags inkassobyrå er dette? Samboeren min har ringt til 4 inkassobyrå og han har flerne saker hos 2 av dem, han kunne betale 500 kr i mnd på noen og 300 på noen. Ingen som sa nei!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #5 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg må opp til rundt 2000 kr mnd jeg Beløpet er på 12000. Jeg vet at jeg ikke kommer til å klare det... så var veldig frustrende å snakke med de føler jeg, siden de var sure og lite sammarbeidsvillige. Dette er forsåvidt de samme jeg først ringte til for 1 uke siden som at de hadde sendt saken til noen andre, så de visst ikke mer. Jeg fikk bare beskjed om at jeg måtte vente til jeg fikk et nytt brev... brevet kom, og jammen var det ikke de som fortsatt har saken!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #6 Del Skrevet 20. desember 2010 Herregud, 12000 bare. samboeren har sikkert 150000 tusen han og han betaler nå 3300 til sammen til alle. Hvis de ikke hadde gått med på det hadde jeg bare sagt at de får sende den til namsmannen når de skal være så jævla vanskelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #7 Del Skrevet 20. desember 2010 hehe. er det LINDORF vi snakker om her eller?? de har jeg hatt problemer med!! de er KUN ute etter å lage problemer for folk!! godtar nesten ingen ordninger.. og det er ikke lett å betale ned 16000 på en gang skal jeg si deg.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #8 Del Skrevet 21. desember 2010 Har hatt en sak hos Lindorff og de var veldig greie. Gikk med på å slette renter og saksomkostninger. Så nå betaler jeg kun ned på selve beløpet med 700,- i mnd. Har veldig god erfaring med Lindorff og de var veldig hyggelige og greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Blås Squaw Skrevet 21. desember 2010 #9 Del Skrevet 21. desember 2010 Fikk du navnet på personen? Ring igjen - og be om å få snakke med noen andre, gjerne sjefen til vedkommende. Ingen har flere inkassoselskaper opp i ræva enn jeg, og jeg har ALDRI blitt møtt på den måten verken når jeg ringt eller mailet dem. De er svært forståelsesfulle. Du har nok bare møtt på en idiot ;o) De fins overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #10 Del Skrevet 21. desember 2010 et tips, kommunens gjeldsrådgiver kan hjelpe med å snakke med kreditorer. Og da er de plutselig greie å snakke med skal jeg si. Jeg har gjort det, og det gikk bra. Og han kunne fortelle meg at de prøver seg så lenge de snakker med deg som privatperson. Men om gjeldsrådgiver snakker med de for deg, er de mer medgjørlige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå