Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Tenker på sånn på hermetikk boks eller er det mye salt i det? Klem til dere
Sweet Amber Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Den i boks er det for mye salt i. Ville ikke gitt det til ungen min i hvertfall:) Lage selv med lite salt derimot, det går fint:)
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2010 Ok Takk for svar, da blir det hjemmelaget
EgG Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Nå spiser ikke jeg lapskaus, men sjekk salt innholdet. Står det tidlig blandt ingrediensene så er det nok for mye salt i den, men står det blandt noe av de siste ingrediensene så går det nok grit. 9mnd babyer tåler litt salt. Snuppa mi er 10mnd og hun spiser stort sett det samme som oss. I dag var det Stroganoff gryte (pose), tideliger en dag spiset vi Bali kyllinggryte, pølse og potetmos etc. Det går helt fint. Selvfølgelig passer jeg på saltmengdene, men middagen hennes består jo ikke av bare detn maten, hun får en god posjon grønnsaker til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå