Mockanin Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Er så rolig her at jeg kjeder meg. Har bedt om mer å gjøre men så er det jo dette med at det ikke er så mye som kan kombineres med hovedoppgaven min. Kan ikke ha noe med tidsfrister da det plutselig kan bli mye å gjøre med hovedoppgaven min her på jobben. I alle fall sitter jeg her og er kjempe stresset. Har MASSE som skulle vært gjort hjemme til jul. Wæææææææ... flere som har det sånn?
meg & to små vampyrer Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Mye hjemme og lite på jobb her også... I tillegg må jeg jobbe jula uten at det er noe å gjøre. ja ja.
Mockanin Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2010 Isj, jobbe i jula jeg også. Holder på å bli sprø her jeg sitter. Har til og med sett dagens episode av Jul på Månetoppen...
meg & to små vampyrer Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Så lavt har jeg ikke sunket enda. Jeg har ikke lyd på dataen... he he. Men jeg har deltatt i mange julekalendere for å si det slik...
Frk Vims Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Kan ikke si annet enn at jeg nesten er litt misunnelig på dere som kjeder dere på jobb fordi det er lite å gjøre... Har ikke akkurat det problemet...Men, skjønner at det kan være kjedelig og da.
Venja Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Jeg bytter gjerne.... Har hatt det hektisk på jobb i hele høst. Alltid en deadline! Hadde håpt å få ta ut en dag med avspasering før juleferien starter, men det ser heller mørkt ut. Må plutselig være med ut i to kundemøter så da ryker nesten en hel dag til det.... blæh! Huset står på hode og skulle absolutt ha hatt litt tid til å ordne til jul hjemme. Har bare hatt 3 uker ferie til nå i år (juni) så er dritt lei jobb nå og har veldig lyst på ferie. Skal heldigvis ha fri hele julen og det skal bli deilig. Nå tror jeg rett og slett at jeg skal tusle meg i seng så jeg kommer igang tidlig i morgen.
mai mammaen til to Skrevet 20. desember 2010 #7 Skrevet 20. desember 2010 ohhh kan vi ikke bytte jobb? hehe.. jeg har mer enn nok å gjøre på jobb... jobber i bhg og det er INGEN som er gått på juleferie så det er like høyt tempo som vanlig.. selv om det er veldig koselig da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå