Gjest SweetMommy <3 Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Så fort jeg gjør noe, så får jeg kynner,til og med når jeg sitter. Er det flere som opplever det? det er så slitsomt. noe man kan gjøre for at de ska bli bedre?
Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Hufff..... jeg har også det på samme måte. Er kjempe slitsomt nå før jul. Får ikke gjort noe husarbeid eller noe som helst nå. Har bare lært meg at man må bare gjøre ting i etapper. Så klarer man litt i alle fall i løpet av en dag
ALIICE Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Ja, har det akkurat likedan. Har alltid hatt ekstremt mye kynnere både i det første svangerskapet, og dette. Jeg merker hyppige kynnere allerede fra uke 16. Nå er jeg sykemeldt 100% pga sterke og hyppige kynnere (er i uke 34). Det er som Gull i magen sier, man må ta ting i etapper;0)
Lessismore Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Jada, kjenner meg igjen. Jeg kan sitte rolig i sofaen med hendene på magen, og kjenne at den strammer seg og blir steinhard. Merkelige greier... Men nå er det bare tre uker igjen. Gleder meg til å treffe vesla!
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 ja jeg blir gal av det, orker ikke noe lengre og har termin 6 februar=( skjønner ikke hvorden jeg ska klare å gå så her til termin=( Sen ska jeg orke med gutten min på 2,5 år og.... UTSLITT!!!! må bare synes litt synd på meg selv...=)he he
KmammaK Skrevet 21. desember 2010 #7 Skrevet 21. desember 2010 Samma her, har holdt på sånn siden uke28... Bah!prøver å tenke, den som venter pånoe godt, venter ikke forjeves...... Je...
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 21. desember 2010 #8 Skrevet 21. desember 2010 ja det er sant=) Men tror jeg drar noe gamelt over meg og venter tils babyen kommer for jeg orker ikke mer=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå