Gå til innhold

Vesla bare koooser seg meddyna over hode..mamman koser seg ikke :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hun ligger i vogga på dagen, er det akkurat som hun makker så dyna kommer godt over hodet.. så legger hun seg heeelt rolig og lager koselyder. Når hun er sovnet, drar jeg den forsiktig vekk.. da lager hun misfornøyd lyder og makker til den er over hodet ogjen :(

Regner med det går bra, men sitter litt på alerten når hun ligger sånn. Hun liker sikkert nesevarmen..

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fant mini godt under dyna hver natt da ho var 4-5 uker. La vi ho nederst i fotenden, sparka ho dyna over seg. La vi ho langt opp med dyna under armene, klarte ho likevel å komme seg nedover og under dyna. Så vi kutta ut dyna og begynte med teppe i stedet :)

Skrevet

Vi bruker tepper istedet, synes det er litt skummelt med den store dyna over hodet..

Skrevet

Har hun koseklut?en lett gasklut kan jo hjelpe siden ho liker noen over ansiktet,så kanskje hun lar dyna ligge????

Skrevet

Typisk bebis det der :) De liker å ha noe mot ansiktet når de skal sove. Jeg kjøpte en myk koseklut på Princess med en sau på. Den må hun ha når hun sover. Da slipper jeg det styret med dyna.

Hvis hun er veldig ivrig til å sparke dyna i alle retninger så hjelper det å kjøpe en sovepose til henne. En med hull til hodet og armene. Omtrent slik som denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80150552 Etter jeg la henne i en slik så slipper jeg at hun sparker av seg dyna ørten ganger før hun sovner. Et tips bare :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...