Kliko Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Ja fra i kveld skal han sove med seler i senga ( sånn løse seler som er til vogn), og jeg liker det ikke! Det er ingen kveldningsfare (!!), men det ser jo litt ubehagelig ut, da han må ligge på ryggen hele tida. Problemet er at han hele tiden reiser seg opp på natta ( 2-4 ganger pr natt) og legger seg ikke ned selv. Ender da med at han begynner å gråte og må bli lagt ned. Og det rare er at han er jo omtrent ikke våken når han reiser seg opp, så jeg har store mistanker om at dette bare er en dårlig vane. Småkkeholder har vi også kjøpt, da han heeeeeele tida mister smokken og må ha hjelp til å finne den. Skulle bare slutta med smokken, det hadde vel kanskje vært det beste?? Men om noen har noen andre tips enn å bruke seler så tar jeg i mot de med stoooor takk! Kanskje noen andre som også har brukt seler? Liker det egentlig ikke, så trener en solskinnshistorie =)
Isola&Lille+julegave Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Har flere venner som bruker "pose" som de knyter fast i sengen. Ville heller prøvd det enn sele. Det har fungert veldig bra for de.
Kliko Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2010 Ja hadde kanskje vært noe det. Har brukt selene før og da gikk det ikke mange netter før han sov hele natta. Er jo bare tull, han vil jo ingenting og er heller ikke våken. Blir så sliten av det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå