DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Hallo i julen, Knotten min er så innmari trøtt hele tiden... Han holder MAX (virkelig MAX)1,5 time mellom hver soveøkt - og da har han sutret en stund allerede.. Etter at han våkner på morgenen kan det bare gå en time! ..og så må han "lalle" igjen. Han sover greie soveøkter på alt fra 30min til 1,5 time. Og gjerne en enda lenger midt på dagen. (kommer veldig an på). På ettermiddagen - når han våkner fra siste blund (ca. 16.00) - er han faktisk trøtt og klar for natt en halvtime etter han våknet :S Legger ham for natten senest 18.00! Er deres baby's like trøtte eller?
førstegang...1 Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Nei, jenta vår trenger tydeligvis lite søvn. Her er det full fart dagen lang. Har vel tre soveøkter på ca. 30 min hver dag. Alt for lite spør du meg. Legger henne rundt 19 og kl.5 starter dagen. Jeeesp!! Nyt tiden du har når han sover. Hun er forresten 4,5 måneder
Nynte Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Det er helt normalt! Min også er sånn (har selvfølgelig lurt på om det er normalt selv, men har funnet ut at det er visst det), han er snart 7 mnd og det kan gå alt fra 1 time til 2 timer når han blir trøtt igjen, Jeg legger han uansett etter 2 timer, men virker han trøtt etter 1 time, så legger jeg han. Tenk å måtte være oppe når man egentlig er trøtt a! De blir ofte trøtt fort igjen etter de har stått opp om morran.. Min må fortsatt legges 1 time etter han har stått opp. Så lenge ikke mye dagsoving går utover nattesøvnen, så la han få sove når han vil på dagen;) Det er mitt råd! Jeg har siden han ble født, prøvd å få rytme i dagsovinga, men det går ikke. Han må legges når han er trøtt. Tar som regel natta kl 18-1830.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Høres helt normalt ut, sånn var min første også på den tiden der=)
meg83 Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Min gutt på 4,5 mnd sover også mye Våken halvannen time - sove en halvtime, er rytmen her på dagtid, og så sover han fra kl.20 til ca. 6-7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå