lillespire08+10 Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Min lille er snørrete, og har god hjelp i bruk av nesesuger. Noen som vet om man skal være forsiktig i bruken av dette? At det kan skade slimhinnene eller no??
Sweet Amber Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Nei, det skader ikke slimhinnene, men om ungen rykker hodet til siden kan det jo bli vondt da. Synes ikke det hjalp hverken med førstemann eller neste. fikk ikke ut så mye likevel og den var klønete å bruke. Bare ha papiret klart og så nyser ungen det ut når det blir for mye. Pass på å bygge opp under hodeenden av senga så hodet holdes litt oppe, da blir det ikke like tett og fælt. Saltvannsspray er fint om det har blitt helt tett. Du kan jo forsøke nesesugeren, men som sagt, jeg var ikke så imponert:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Det er STOR forskjell på nesesugere! Den hvite fra apoteket fungerer IKKE,men det grønne er helt super:)
lillespire08+10 Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2010 Den jeg bruker virker veldig bra. Kjøpt på apotek, heter Otribaby. Der må jeg suge ut snørret med en slange, hehe.
meg83 Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Har vært godt fornøyd med nesesugeren! Har en aldri så liten tretrinnsplan 1. Nesedråper (helst Otribaby, ikke sprayen) 2. Nesesuger 3. Baby-Q-tips =)
sillyfilly og Olivia Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Apoteket har TO HVITE nesesugere.. NUK funker ikke. BABYNOVA er også hvit og funker kjempe bra! Vi får ut masse snørr.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 20. desember 2010 #7 Skrevet 20. desember 2010 Jeg har den som man må trykke ut lufta av, å så slippe, men den fungerer jo IKKE! Kommer ingenting ut! Hva gjør jeg galt!? hehehe..
Junigutt 2010 <3 Skrevet 20. desember 2010 #9 Skrevet 20. desember 2010 Vi har også brukt Otribaby nesesuger og er kjempefornøyd! Funker kjempebra :)
Lille skatt og lillesøster Skrevet 20. desember 2010 #10 Skrevet 20. desember 2010 Du må klemme igjen det andre neseboret for å skape vakuum. Da fungerer den helt utmerket
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 21. desember 2010 #11 Skrevet 21. desember 2010 Javel ja! heheh det viste jeg ikke! Men hm.. hvordan klemme igjen nesebor, nesesuger OG passe på at baby holder hodet stille? Hørtes forferdelig tungvindt ut! hehehe..
Lille skatt og lillesøster Skrevet 21. desember 2010 #12 Skrevet 21. desember 2010 He he... det hørtes vanskelig ut når du beskriver det :-D Bruk tommelen til å lukke neseboret og resten av hånden for å holde hodet rolig. Da har du en hel hånd igjen til å håndtere nesesugeren. Men litt trening går det sikkert veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå