Gå til innhold

Tør jeg juble??

Vårbarnet med to små

Anbefalte innlegg

Jeg tok en test på lørdag, den var svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakt positiv - etter at det hadde gått ti minutter.

Tok en test i går, søndag, og den ble svaaaaaaaaaaaaaakt positiv - når jeg vred og vendte på den. (jeg klarte faktisk å unngå fristelsen det var å plukke den fra hverandre)

Tok en clearblue digital med ukeindikator i dag. Der sto det Gravid 1-2 uker!

Men, jeg tør ikke juble - tror jeg. Etter to aborter i år så skal det litt mer til før jeg tør å slippe jubelen løs.

Jeg har ikke vært inne på BIM på en stund, gikk litt lei. Men idag tok jeg meg en tur inn her igjen, for å endre navnet :)

Fortsetter under...

Heisann vårbarnet :)

Så koselig å se deg her inne og gratulerer så masse med en ny spire :)

Dennge gangen skal det gå din vei, jeg krysser art jeg har å krysse :) Jeg har jo mistet 2 ganger tidligere og nå ser det endelig ut til at det skal gå vår vei :) Er 22+5 idag og får ei jente :)

Kos deg kjempe masse med graviditeten, prøv å la være å være alt for bekymtet (letter sagt enn gjort) Og så får du kose deg med den voksende magen din :)

Magen gode klemmer fra meg :)

Så koselig med ei jente Carina81! (ja, jeg hadde selvfølgelig skrevet det samme om du ventet en gutt)

Håper det går vår vei nå ja, og jeg skal PRØVE å ikke være så bekymret. Hehe, men du vet hvordan det er ;)

mange gode klemmer tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...