Gå til innhold

Rosene, kan du prøve å se? (At...)

Anbefalte innlegg

Jeg lurer bare på om du ser noe graviditet på meg i den nærmeste fremtid eller i fremtiden overhodet :-)

Jeg vet jeg er vanskelig å lese noe de fleste som spår her inne vet, jeg forvirrer på ett vis og ingen 'klare' svar, så det hadde vært fint om du også hadde prøvd for å se om jeg er åpen for deg :-)

08.11.70 (må du ha navn så kan jeg sende deg det på PM)

Klem At.....

Fortsetter under...

Jeg kan desverre ikke se gravidtet på deg nå,eller innen 1 år.. Jeg føler at du kanskje stresser med å bli gravid,kanskje ubevist --Men jeg ser at du må ta vare på deg selv,prøv å legge om kostholdet,vær mer ute i naturen osv.. Oppsøk gjerne fagfolk /akupunktur vil hjelpe masse) som kan få fortgang ..Korta sier at du ska ikke gi opp,så lenge det er viktig for deg å bli gravid ska du ikke gi opp.For du har muligheter seinere ,men tiden er ikke inne akkaurt nå for deg. Du føler at det er urettferdig at du ikke blir gravid,så mye at du ikke ser hvor fint du egentlig har det.Ting har stagnert å du føler at ting er urettferdig og kjedelig. Skjemm deg selv litt bort,gi deg seg en deilig massasje,hårklipp eller spa..Du har fortjent å bli litt skjemt bort... Jeg ser at du kommer til å trekke deg litt unna,du vil være for deg selv å reflektere over livet..

Dette var da noen av de korta du fikk :

Fire begre dukker opp når ting har stagnert. Du har alt du trenger og burde være fornøyd. Likevel føler du deg utilfreds, uten at du er helt sikker på hvorfor. En gryende misnøye oppstår. Kjærligheten er kanskje iferd med å bli en vanesak, og det har blitt alt for hyggelig og trygt. Det fjerde begeret er den sitrende følelsen av spenning som må være tilstede i livet.

Kortet kan være en advarsel om at du er for selvopptatt, likegyldig eller innadvendt. Du har en tendens til å være for pessimistisk og bare fokusere på vanskeligheter og hindringer. Du ser ikke de mulighetene som tilbys deg.

Du må gjøre noe med situasjonen. Er du i et etablert forhold, bør dere finne på hyggelige ting sammen. Er du redd for å ta sjansen på et nytt forhold, kan dette være det rette tidspunktet. Kanskje en kort ferie vil være en fordel nå, for å ta en følesesmessig revurdering av situasjonen

står for overbevisning. Stikkord for kortet er diskusjoner, ordkrig, forhandlinger, handelskrig, byttehandel og konkurranse. Det er viktig å ta et standpunkt, dette tvinger andre til å gjøre det samme. Du har behov for konstant bevegelse, lærdom og utvikling av evner og talenter.

Dersom saken er viktig for deg, så hold ut og ikke vik for presset. Mot og besluttsomhet kan gi gode resultater. Gjennom å stå for det du mener lærer du å stole på deg selv. Konkurranse er sunt, det ansporer en til å nå høyere. Du har mange mot deg, men befinner deg i den mest fordelaktige posisjonen

stridigheter og konflikter. Dette er ikke alvorlige problemer, men småting i hverdagen som irriterer deg. Kortet sier at man ikke kommer lettvint ut av denne situasjonen.

Du vil møte motstand og krefter som haler i hver sin retning. Kanskje har du rivaler? Men konkurranse kan være nyttig, siden du må yte en ekstra innsats. Her er det bare å bite tennene sammen og stå på. Husk at alt du møter i den ytre verden speiler noe i deg selv. Ytre konflikter kan skyldes konflikter i deg selv som du ikke har fått utløp for

Kortet kan også tyde på andre mangler som kan føre til dårlig helse. Ikke neglisjerer kroppens behov.

Du må bli flinkere til å ta vare på deg selv. Begynne å gå turer,spise sunt,nok søvn osv.Ikke stress så mye osv.. Frykten for å bli Avvist fra andre mennesker ligger også i kortet.

Kortet viser likevel at nye dører vil åpnes, og det finnes fremdeles veier du ikke har prøvd. Situasjonen er bare midlertidig. Midt oppe i det hele er det lett å overse de åndelige verdiene som kan gi ly i stormen. Løsningen kan være å slå seg sammen med andre i samme situasjon. Hvis man tror at ting ikke lar seg gjøre, vil det snart gå troll i ord. Ikke fortvil, og ikke mist av syne hva som virkelig er viktig i livet.

Dette er en krevende situasjon du ikke kan unngå, og tiden er inne til å ta beslutninger. Hør på samvittigheten din, aksepter ansvar, og gjør opp for dine feil. Det er behov for å veie ting nøye og rasjonelt for å finne gode, avbalanserte og upartiske løsninger.

Rettferdighet viser til balanse mellom motsetninger, og kan tyde på at avtaler kan inngås gjennom forhandling.

Kortet kan også tyde på at ting føles urettferdig eller at du blir utsatt for forskjellsbehandling

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare og at du faktisk fikk opp noe :-) Hvis det du skriver om at det ikke blir innen ett år så er jeg nok helt ferdig med prøvingen for har allerede holdt på i snart 2 år og skal jeg holde på mye lengre blir det altfor stort hopp med den siste pluss at jeg blir for gammel synes jeg :-) Så da får ting være som de er og jeg får være fornøyd med de jeg har enda jeg vet at jeg er bestemt for en til :-)

Av det andre kjenner jeg igjen mye og jeg skal ha rådene dine i bakhodet, for ting kan og har vært slitsom til tider :-)

Igjen, tusen takk rosene, ha en fin førjul, en riktig så god jul og ett innholdsrikt og godt nytt år :-)

Juleklem

At....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...