Gå til innhold

Så godt som ingen mage i uke 17...noen flere..

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner livmoren mellom skambenet og navelen, men best når jeg ligger på ryggen. Noen ganger blir jeg litt oppblåst, men har stort sett ingen mage. I dag har jeg relativt trang genser på jobb og ser at folk ser på magen.. og noen har til og med spurt om jeg virkelig er så langt på vei. Jeg har ikke hatt veldig mange symptomer utenom ømme bryst, men var hos legen forrige uke og fikk høre hjertelyd.

Jeg trodde liksom jeg skulle ha skikkelig mage nå - er jo bare to dager til ultralyd... Kjøpt meg julekjole med plass til mage og greier..

Noen andre som ikke har lagt på seg og fått mage så langt ut i svangerskapet? Kan babyen være normal størrelse når magen ikke synes?

Fortsetter under...

Babyen er helt sikkert perfekt:-)

Som jeg skrev i innlegget over her så fikk ikke jeg mage før jeg var over 20 uker med min første. Fødte en perfekt jente 8 dager før termin på 3490gram:-) Bare vær glad for at det er sånn du, du får tidsnok mye mage som kommer til å være i veien for alt mulig:-) he he

Hei!

Jeg er førstegangs, i min 18. uke nå, og nesten ingen tegn til noe mage her heller. Kan kjenne en liten mage når jeg ligger flatt, slik som du. Har ikke lagt på meg noe særlig heller, selv om jeg spiser mye mer enn før. Så jeg håper det er normalt, men jeg har hørt om flere som fikk mage ganske sent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...