LHHR Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Jeg er gravid! Etter 26 PP og 2 SA, kan jeg nesten ikke tro det er mulig! Våger ikke helt og tro at det varer denne gangen heller. Men håper i det lengste at spiren har feste seg SKIKKELIG denne gangen! 2,5 år med prøving. 39 år og noen kilo for mye, viser jeg jo at det mulig likevel. Ikke gi opp må være mitt eneste tips!!! Ønsker dere lykke til alle prøvere! Sender masse babystøv videre!
*Ønskergjerne* Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 *hurra!!!!!!!* gratulerer så mye LHHR Dette var en gledens nyhet for meg som er sliter,fins håp for oss som har prøvd en stund også Send meg gjerne babystøv nå altså *kos deg med den voksende magen,spiren må holde seg der!!!* hva gjorde du denne pp? noen hjelpemidler?
Tieran Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Gratulerer så mye! Håper spiren sitter godt og hardt fast! )
LHHR Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2010 Tusen takk :-) Dette var min 4 dobble pergokur dette året. Dvs den siste var jo en clomifen kur, da pergo ikke var/er å oppdrive. Ellers har jeg jo (som mange andre her inne) prøvd både hostesaft, ligge med bena høyt, akupunktur uten at det hadde noen virkning. Spiren satt etter en omgang i dusjen, dagen før eggløsning. Så i teorien skulle jo "det meste av morroa" rent ut i dusjen....
SNURF 5 GUTTER Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 GRATULERER Detta er du vert nå. Jeg prøver og 39 år tar hjerlig i motttttt babystøv. Lykke til og den SKAL klore seg fast.
Gjest Skrevet 20. desember 2010 #7 Skrevet 20. desember 2010 Gratulerer så mye. Så utrolig kjekt Har så vidt våget meg innom 1.Tri selv i dag. Skrekkblandet fryd Kos deg mye med alt!
Lollo83 <3 Skrevet 20. desember 2010 #8 Skrevet 20. desember 2010 Gratulerer kjempemasse, LHHR!!!! For en fantastisk førjulsgave! Håper spiren klorer seg fast og blir der. Nyt tiden du har foran deg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå