Gjest Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Hver eneste gang jeg trekker pusten har jeg vondt. Vondt når jeg bøyer meg, sitter, går, ligger, står.. Uansett hva egentlig. Sliter med å sove og bevege meg. Sitter mest bak i ryggen. Gjør ikke så vondt foran, mest ømt der.. Noen andre som har samme problemet? Er 35 uker på vei.. Har prøvd å massere litt for å se om det hjelper, men gjør jo så vondt at jeg nesten stryker med. Har senebetennelse i begge hoftene som strekker seg oppover ryggen, men det skal vel ikke ha noe å si for vondter i ribbeina? Veit det er vanlig å ha vondt når babyen sparker der, men hu har ikke gjort det heller de siste ukene.. Noen som har tips om hva som kan hjelpe?
sjarm Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Har det samme både fremme og bak. Finner egentlig ingenting som hjelper. Er så øm/sår i buken at området ikke kan berøres. Kiropraktor forklarer det med at baby presser ribbeina sammen så nervene imellom blir klemt. Hu i magen min liker å hvile beina akkurat der det er vondt. Bak i ryggen er det nok vondt pga vekten av magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå