Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Hei! Er gravid med IVF, har så masse negative tanker..... Alt har vært bra så langt i graviditeten og på alle kontroller. Men driver meg selv til vannvidd med bekymringer! Vil han være vellskapt?? Er han i orden?? Har 4 uker til termin 18.01.2011 Er det noen som har bry med å titte litt på meg?? meg 04.05.78 han: 04.07.80
rosene Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Heia. Jeg får opp at ditt barn,er frisk og rask Kortet står for overflod. Noe som en gang ble unnfanget i kjærlighet bærer frukter. Du har uanstrengt fremgang, og føler deg trygg og lykkelig. Kortet viser seg ofte i forbindelse med grupper. Det kan være vennskap eller andre former for hjelp og støtte. Du føler glede over å være sammen med andre. Eiendomstrang og sjalusi eksisterer ikke, og det er plass til alle i fellesskapet. Kortet representerer også ulike former for festlige begivenheter i privatlivet. Det kan for eksempel være forlovelser, bryllup, barnedåp og fødselsdager. Du er inne i en livlig fase, med mulighet for presanger og priser .Du må ikke beskymre deg mer. Babyen din har det bra i magen,men blir urolig når du er urolig.Husk at når du er sikklig beskymret så sender du ut stress hormoner ,som gjør at babyen blir urolig .Så prøv å tenke positive tanker.Når du begynner å føle at du blir beskymra så tar du noen dype åndedrag. Ta 3 dype åndedrag ,og slipp pusten rolig ut..Gjør dette i 3 min. Jeg kan sende deg meditasjons teknikker hvis du vil.Du vil føle deg mye mer avslappa ,og rolig etter en slik meditasjons time. (du får dette gratis av meg, jeg skriver med deg på msn,forteller deg hva du ska gjøre,osv) Meditasjon hjelper mot stress, hodepine,migrene,søvn løshet osv osv.. Lykke til videre.. Klem
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Takk!!!! Vært på ul, og alt ser bra ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå