Ella78 m/ A&M Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Jajamen, der kom forkjølelsen, gitt! Har jo ingen energi fra før, så jeg har lurt på hvordan jeg skal orke å få vaska litt til jul, men nå tror jeg bare jeg kan glemme det. Gubben får støvsuge litt, og det blir det! Gleder meg til immunforsvaret kan normalisere seg litt, denne høsten har vært ekstrem... Flere som er syke nå før jul? (Termin er forresten ikke før 26. februar...)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Jeg er driiiiit forkjølet på 5.dagen nå... Mistet stemmen, klarer nesten ikke svelge, vondt i øra, feber, og GRØNT slim. Og jeg er 38+3!! Jeg håper i hvert fall å bli ok i halsen til fødsel, jeg vil da ikke ha vondt både oppe og nede Helt forferdelig, jeg tror faktisk jeg ALDRI har vært SÅ syk før!!
Makko med to små gutter Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Jeg er sjuk på andre uka nå, det er 2åringen og! Mannen har vært syk en ukes tid nå men presser seg på jobb, noe som gjør at jeg står igjen med mini også på natt! Er rett og slett utslitt, så får håpe det blir en stund til fødsel! For slik jeg er nå er jeg ikke i stand til å føde. (har heldigvis 4uker igjen til termin).
yeah:) Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Gubben får støvsuge litt, og det blir det....???? Eeehh, hva med at gubben tar seg av husarbeidet nå når du er sliten og trøtt pga svangerskapet??
yeah:) Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 ps...offameg, ser nå at det kanskje kunne virke litt krasst det jeg skrev. Var ikke sånn ment altså
babymama88 *på overtid* Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Ligger syk jeg også, hadde håp om å starte på julapresangene, men vet ikke om jeg makter.. super slakk, feber og vond hals.. har ligget strekk ut siden fredag.. ikke gøy! Hadde aldri hatt energi til å føde nå, men satser på at jeg er frisk til det. Termin er ikke før 20 januar:)
snart mamma til nr 2:-) Skrevet 20. desember 2010 #7 Skrevet 20. desember 2010 Er tydeligvis noe som går ja... Er kanskje vanlig å bli lettere syke nå når vi er såpass gravide?;-) Våkna idag pottetett i nesen og med vond hals. Termin er 19 Januar så har da en god stund på å bli frisk. Men vi er vel generelt slitne. Mye styr med jula også. God bedring alle:-)
Ella78 m/ A&M Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2010 Yeah: Hehe :-) Joda, klart han tar i et tak når jeg er gravid, men han gjør langtfra alt... Jeg liker å pusle litt med ting i huset, er 100 % sykemeldt og har vært det leeeenge, så noe må jo jeg også gjøre om dagene... Men jeg mente helst at noe EKSTRA renhold til jul, rundvask etc, blir helt uaktuelt, slik det ser ut nå... (Forøvrig er ikke gubben så frisk han heller, så han er litt unnskyldt for tiden...) :-)
Ella78 m/ A&M Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 20. desember 2010 Immunforsvaret er nok i bånn nå som jeg er gravid, det gjelder sikkert mange av oss... GOD BEDRING, alle sammen!!
S&S Skrevet 20. desember 2010 #10 Skrevet 20. desember 2010 Hei Jeg har vært forkjølet i en hel mnd nå. Hoster fortsatt så mye at jeg kaster opp flere ganger om dagen. Får ikke sovet om nettene heller.. Utrolig slitsomt. Begynner å bli ganske lei nå. Håper virkelig det gir seg snart! Er forresten 30+2!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå