Gå til innhold

tror jeg mistet i natt..

katrineev

Anbefalte innlegg

skal ikke utbrodere det så voldsomt, men jeg blir jammen overrasket om de finner liv. jeg har ringt legevakt og fått beskjed å møte på gyn kl 9 og satse på de tar meg inn fort.

ikke blitt mye søvn her i natt hvertfall. dette startet kl 3.40 og ikke hatt sjans sove etterpå. men så fort gjort, og ingen smerter...

huff... får vente å se hva doktoren sier men jeg er ganske sikker :(

var 8+2. hadde jo sagt dette til alle da så nå blir de tå gjøre om på det. og forklare 4 åringen at hu ikke skal bli storesøster med en gang alikevel.

for et styr rett før jul....

Fortsetter under...

Huff, så trist!

Skjønte ikke helt hvorfor du var sikker på at du har mistet, og håper litt inni meg at du tar feil og får gode nyheter i dag. Men er det tilfelle, så synes jeg det var veldig trist.

Så vondt når alle vet det, og jenta di venter på å bli storesøster! Huff, håper du får masse god støtte og trøst gjennom den tunge tiden! Har selv opplevd å miste, og det var så fryktelig tomt etterpå! En vil bare våkne fra marerittet. Men så etterhvert lysner det, og en kan se fremover. Men bare la deg få lov til å sørge og gråte hvis det er det du føler for, eller la være hvis ikke. La deg få reagere slik du føler for og så lenge du føler for. Det er en prosess, og det er behov for å bearbeide følelsene på din måte.

Maae lykke til i dag! Krysser fingrene for deg. Stor klem!

jeg troppet opp på gyn poliklinikk kl 8 og fikk snakke med en sykepleier jeg kjenner litt fra før-. hun frytet det værste siden jeg blødde flere desiliter og det kom en klump på str med en tennisball.

fikk beskjed jeg bare måtte vente å bli tatt innimellom.

plutselig roper de på meg etter 5 minutter.

"du har vunnet i lotto, første timen er avbestilt!"

legen også forbredte oss på det værste og så ikke spesielt lyst på saken :(

så skjedde det utrolige! en liten perfekt baby i magen min :D

de tror jeg har mistet en tvilling. men tror alt skal gå bra med den som er igjen. mormunnen hadde lukket seg og alt var ioden.

jeg har ikke hatt smerter i hele tatt. så de mente det var det bra tegnet.

dette var fantastisk... kjæresten min gråt som et lite barn. vi var helt i ekstase, både jeg han, doktoren og sykepleieren :D

noen ganger kan det ende godt, hvor enn mørkt det ser ut...

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn

Så godt å lese at det fortstt er liv der inne :)

Var gravid med tvillinger i fjord, hadde sterke blødninger og smerter i uke 8, på ul viste det seg at det var tvillinger der, men det var anntydninger til at det kan ha vært en til, men de kunne ikke si noe sikkert. Desverre mistet vi tvillingene også, ren uflaks. Men, nå sitter jeg med 61 dager igjen av et svangerskap, og snart har vi en guttunge hos oss..

Lykke til videre i svangerskapet, følg nøye med på hva kroppen din forteller deg, den har sitt å si når det gjelder tempo osv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...