Snuskomrusk Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Kjære lille gutten min, du som har det så bra i mammas mage at du nok gruer deg til å komme ut, jeg har noen alvorsord å komme med sånn helt på tampen. Mamma begynner å bli veldig tung og har ganske vondt i kroppen sin av å bære deg rundt, du begynner å bli veldig stor! Selv om du egentlig ikke er forventet før om en uke, vil jeg gjerne tilby deg å melde din ankomst i natt. Dette fordi da rekker vi begge to å bli kjent med hverandre på føden og reise hjem til familien før jul. For det gikk opp for mamma i dag at hun gleder seg sinnsykt til julen, å feire sammen med familien jeg ikke har sett på lenge og føler at du enten må komme før eller holde deg heeeelt i ro til 24 desember. Høres dettet ut som en plan? Ellers vil jeg bare si at jeg gleder meg helt enormt å endelig se deg og holde den lille kroppen din og gi deg masse omsorg og kos. Jeg gleder meg til å se pappa holde deg for første gang og se reaksjonen hans på deg. Kom inderlig når du er klar, men vurder for mamma sin del å komme i natt eller etter jul Kyss og klem fra mammaen din!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 ååå, for et fint og koselig innlegg tenk at snart kommer han! Jeg har egentlig det samme å si til veslegutten min. Det må bli nå eller etter nyttår Lykke til når det enn skjer
Snuskomrusk Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2010 Har aldri vært så nærme som nå! Håper de er fornuftige små gutter, som velger å høre på sine mødre (både nå og resten av livet ) Takk i like måte, måtte alt gå på skinner for oss begge
Knertenutenformagen Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Nydelig innlegg:) Jeg tar å copypaser det til lillegutten i min mage og, kanskje han har lyst til å svare? Masse lykke til!
Snuskomrusk Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2010 Håper du også har en lydig og grei sønn, Knertenimagen, og lykke til videre
Bivi82 Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Denne signerer jeg også. -6 dager nå, og går bare og håper på at gutten min vil komme nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå