Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære lille gutten min, du som har det så bra i mammas mage at du nok gruer deg til å komme ut, jeg har noen alvorsord å komme med sånn helt på tampen.

Mamma begynner å bli veldig tung og har ganske vondt i kroppen sin av å bære deg rundt, du begynner å bli veldig stor! Selv om du egentlig ikke er forventet før om en uke, vil jeg gjerne tilby deg å melde din ankomst i natt.

Dette fordi da rekker vi begge to å bli kjent med hverandre på føden og reise hjem til familien før jul. For det gikk opp for mamma i dag at hun gleder seg sinnsykt til julen, å feire sammen med familien jeg ikke har sett på lenge og føler at du enten må komme før eller holde deg heeeelt i ro til 24 desember. Høres dettet ut som en plan?

Ellers vil jeg bare si at jeg gleder meg helt enormt å endelig se deg og holde den lille kroppen din og gi deg masse omsorg og kos. Jeg gleder meg til å se pappa holde deg for første gang og se reaksjonen hans på deg.

Kom inderlig når du er klar, men vurder for mamma sin del å komme i natt eller etter jul :)

Kyss og klem fra mammaen din!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå, for et fint og koselig innlegg :) tenk at snart kommer han!

Jeg har egentlig det samme å si til veslegutten min. Det må bli nå eller etter nyttår ;)

Lykke til når det enn skjer :)

Skrevet

Har aldri vært så nærme som nå! :)

Håper de er fornuftige små gutter, som velger å høre på sine mødre (både nå og resten av livet ;))

Takk i like måte, måtte alt gå på skinner for oss begge :)

Skrevet

Nydelig innlegg:)

Jeg tar å copypaser det til lillegutten i min mage og, kanskje han har lyst til å svare?

Masse lykke til!

Skrevet

Håper du også har en lydig og grei sønn, Knertenimagen, og lykke til videre :)

Skrevet

Denne signerer jeg også. -6 dager nå, og går bare og håper på at gutten min vil komme nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...