Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #1 Del Skrevet 19. desember 2010 Satte inn spiral okt 09, fikk mensen aug 10, den har kommet presis vær gang siden da, men denne gangen tok det litt over 2 uker før den kom, å den kom liksom ikke igang skikkerlig på noen dager, å de dagene hadde jeg mensvondt, vondt i korsryggen og stråling nedover lårene :/ mensen sluttet brått etter bare noen dager, å de siste dagene har jeg hatt samme vondte... har vært sånn at jeg må ta paracet... + at jeg begynte å tenke tilbake på sist jeg var på fest... da dagen derpå gikk i å ha veldig magevondt ;/ kan jeg være gravid? eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #2 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg tror ikke du er det, men tror du skal kjøpe deg en test istedefor å spørre oss her inne på BIM/DIB, så får du et sikkert svar Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #3 Del Skrevet 19. desember 2010 ja, skal det imorgen.. men vil ikke være det, så håper du har rett :-) er i et ganske ferskt forhold, og har nok med ei snuppe på 15 mnd akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #4 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvis du skulle være gravid, må du gjerne overføre spiren til meg! Tar den gjerne Lykke til da! Håper det går som du ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #5 Del Skrevet 20. desember 2010 00.55 her igjen: Skjønner:) Grunnen til at jeg ikke tror du er gravid, er fordi jeg trodde mange ganger at jeg var gravid når jeg hadde spiral, men var det ikke;) Men man vet jo aldri... Lykke til i morgen da, og hold oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #6 Del Skrevet 20. desember 2010 Hehe, har jeg vært det så har jeg gjærne skulla ha gjort det altså :-) men testen viste at jeg ikke var gravid, så får bare håpe at den stemmer, men skjønner enda ikke hva smertene mine da kan komme av? HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #7 Del Skrevet 20. desember 2010 Så gøy at du oppdaterer:) da ble det ikke en overført spire på meg altså Godt at det gikk slik du håpet,da, og satse på at ikke testen ga falsk resultat. Ikke godt å si hva smertene kan komme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #8 Del Skrevet 21. desember 2010 Takk for oppdatering hi:) Bra det gikk som du håpte (og som jeg trodde..hehe). Håper du finner ut av smertene.. Har nok en naturlig forklaring skal du se:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå