<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Jeg lurer på når det er vanlig at babyer begynner å le? Datteren min ler ikke enda og hun er10 uker gammel. Og hva gjør dere for å få de små til å le?
bitthen Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Min lo vel ved 2-3 mnd synes jeg og huske. Det er veldig individuelt når de begynner le, noen ler nesten aldri. Ikke bekymre deg i allefall
Seriøst Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Jenta mi er 9 uker i morgen og hun ler heller ikke. Smiler mye og kommer med mange gladlyder, men ikke noe leeing Tenker det sikkert er helt normalt.
T&S&F Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Min var 10 uker, men gutten til venninna mi er et år og har ikke ledd noe særlig enda. Men han er blid og fornøyd HELE tiden da.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 han lo vel første gang ca rundt 3mnd, han er når 4mnd og ler sjelden, men er alltid blid å fornøyd, smiler og prater. støresøster lo 3 1/2 mnd å hun lo vel hver dag når hun først hadde fått det til
2010 Mammaen Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Har skrevet følgende inn i babyboken: "Lo ved ca 4 uker. Lo mer og mer for hver dag, og ved 2 mnd ler han helt hysterisk og høylytt når vi kiler han eller tuller med han :-) " Han ler fremdeles hele dagen lang når vi tuller med han. Skikkelig hyl-ler. Helt villt morsom latter han har og han ler av alt og ingenting ;-)
Gjest Skrevet 20. desember 2010 #7 Skrevet 20. desember 2010 Min er 6 mnd og ler uhyre sjeldent. Men hun gliser og gaper og lager mange koselyder. Tror det ikke er noen fasit på dette. Akkurat som tenner og krabbing
Hanna30 Skrevet 20. desember 2010 #8 Skrevet 20. desember 2010 Min lo for første gang da han var over fire måneder! Det er veldig individuelt. Han ler ikke ofte nå heller, men smiler og "hyler" av glede hele tiden!
Hanna30 Skrevet 20. desember 2010 #9 Skrevet 20. desember 2010 Jeg hermer etter lydene hans og "skremmer" ham (sier ooooooo.. og så høyt: Booo! mens jeg kommer nærmere og nærmere med ansiktet) for å få ham til å le:) Hehe, må være skikkelig klovn. Men han synes det er fryktelig gøy da:) Han synes det er gøy når jeg hermer etter "mamamamamama" og "babababababa" også, men ler ikke så ofte høyt av det. Han blir snart seks måneder.
Evigheten Skrevet 20. desember 2010 #10 Skrevet 20. desember 2010 Ho lo første gangen tre dager før ho ble 3 mnd. Det er hysterisk morsomt når vi lager klikkelyder med tunga, og når pappaen hvisker "si mamma"
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 20. desember 2010 #11 Skrevet 20. desember 2010 Vår er også 10 uker Bortsett fra EN gang jeg varhelt sikker på at hun lo for noen uker siden, så ler hun ikke ordentlig enda Når vi her mer og tuller med henne, sparker og kaver hun med hele kroppen, smiler og gaper og lager små hylelyder. men ler ikke enda. Av og til lager hun noen slags hostelyder når hun ligger sånn, og jeg har begynt å mistenke at det er et forsøk på å le. Som andre sier her, så tror jeg det er veldig individuelt Plutselig ler hun skal du se
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 20. desember 2010 #12 Skrevet 20. desember 2010 Hun begynte å le for noen uker siden, ca 2 mnd gammel tror jeg det var. Nå er hun 3 mnd og ler masse- ler til hun begynner å hikke stakkar
sillyfilly og Olivia Skrevet 20. desember 2010 #13 Skrevet 20. desember 2010 Kom vel rundt 4 mnd tror jeg. Og da var det bare hiksting først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå