Jente23, Nathalie, gullimagen Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Var hos jordmor på første kontroll i denne uken.. Jeg hadde henne som jordmor med førstemann og fikk henne automatisk nå også.. Synes hun var helt OK første gang.. Jeg skulle legge meg på benken hennes for å sjekke hjertelyd og dro opp genseren og viste fram min værste del av meg selv, som jeg ikke er fornøyd med og har lav selvtillit over, nemlig magen... Og hun sier "Her har du en jobb å gjøre når nestemann er komt ut".. jeg ble litt paff.. så fortsatt ho med at jeg hadde for slapp hud osv osv... ble litt satt ut og såra.. jeg er full av strekkmerker og har en del løs hud ja, men føler jeg ikke kan gjøre så mye mere med det.. gleder meg ikke til å komme tilbake der igjen egentlig... synes det var litt frekt.. Hvorfor skal hun bry seg om det liksom.... :/ Er jeg teit som vil bytte jordmor, og lar det seg gjøre??
Gjest Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 nei bytt. Hvis du føler at det er ubehagelig og måtte gå til en sånn frekk jordmor igjen så bare bytt. Hadde dessuten klaget på henne til helsestasjonen eller der hvor hun holder til. Jordmødre skal ikke la sine egne personlige fordomsfulle meninger ødelegge sårbare gravide kvinners humør. Min jordmor traff også et sårt punkt, og det opptil flere ganger...ga henne flere sjanser altså, har nå byttet og glad er jeg for det!
prøverigjen:) Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 bytt!!!!!!! hadde en skikkelig ræva fastlege som ikke var snill altså, byttet sporenstraks, det var det lureste jeg kunne gjort!!!!!!! dont think twise about it just do it;) akkurat hvordan du gjør det rent praktisk vet jeg ikke. men, hun jormoren har sikkert fått klager før, hun høres jo ikke helt god ut, du kan jo ringe helsestasjonen og si at du vil bytte jordmor, og du trenger jo ikke oppgi noen grunn heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå