Endelig ny spire i magen Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Hei! Jeg fikk plutselig mensen etter litt over 2 uker forrige mnd. Jeg er satt opp på forsøk i uke 5, men må ringe inn når jeg får mensen igjen. Nå ser det ikke ut som den kommer etter 14 dager, så satser på kroppen kommer seg i rute igjen,. Men det vil også si at uttak og innsett blir noe seinere.Men jeg kommer nok nå til å få mensen i romjula og vet ikke om når jeg evnt skal begynne på spray. Kjipt hvis de har stengt og jeg egentlig skulle ha begynt med spray. Hmmm kanskje jeg bør ringe å sjekke med de i morgen.
TanteTroll Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 http://www.rikshospitalet.no/ikbViewer/page/no/pages/hygiene/aktuelt/artikkel?p_doc=460725
Endelig ny spire i magen Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2010 Tusen takk tingeling! Jeg fikk mensen i går så i morgen ringer jeg inn for å vite når jeg kan starte med nesespray!
MK73 Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Siden du skal ha spray og dermed langt regime så skal du helt sikkert ikke begynne før dag 20/21. Lykke til!
moscha55 Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Hei! Da er jeg tilbake og da starter jeg med spray 15 januar, dette blir spennende!!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå