Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 har hatt lappen i snart et år, men tror ikke jeg har kjørt opp en full bensintanke engang:P Imorgen må jeg altså ut å kjøre alene(ikke kjørt på 2 mnd nå..), mannen er hjemme med sykt barn og kan ikke kjøre....kjenner jeg gruer meg litt...hater å kjøre, føler jeg ikke får det å godt til:S lukeparkering er uaktuelt:P kan dere ikke gi meg noen "heiarop" her inne?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Kjør heller som en gammel bestemor enn som Petter Solberg så går det nok kjempefint .
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Haha, du høres ut som meg HI ! Lykke til Og husk å ikke la deg stresse av biler bak osv. Heia heia !!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 ja tro meg, det skal ikke gå fort akkurat:P
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 hehe flere som er som meg??? Tusen takk, skal ta det med ro, lover..... og jo jeg BLIR stressa med biler bak, heeeeelt superstressa:P
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #6 Skrevet 19. desember 2010 Heia, heia, heia!!!! Et lite tips bare: Ikke kjør som en gammel bestemor, da irriterer du bare de rundt deg og skaper farlige situasjoner for deg selv. Kjør etter værforholdene og pass heller på at du har god avstand til bilen foran deg;)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #7 Skrevet 19. desember 2010 neida jeg kjører ikke kjeeeempesakte, men nede i sentrum går det litt sirup, men det er jo mye trafikk og folk i disse tider.... uff gruer meg...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #8 Skrevet 19. desember 2010 Da er vi to, Hi! Jeg må også ut å kjøre i morra og jeg hater det. Hvertfall på det drittføre vi har her... Men vet du hva? Dette klarer vi faktisk uten problemer
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #9 Skrevet 19. desember 2010 Å så "fint" at vi er to:) hehe... ja er skikkelig drittføre her også:S uff...men det skal vi nok klare! Jeg har innsett at jeg må kjøre mere *nyttårforsett*...er jo litt teit om noen trenger skyss også tør jeg ikke kjøre pga jeg er så usikker og redd.. men jeg har faktisk aldri kjørt så bra som når jeg har hatt noen med meg:P
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #10 Skrevet 19. desember 2010 Fokusèr på deg selv og blås i om de bak skulle hatt deg til å kjøre fortere. De som er stressa og har dårlig tid skulle begynt 5 minutter før, det er ikke ditt problem. Dette klarer du Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #11 Skrevet 19. desember 2010 23.35 igjen.. Jeg må også bli flinkere til å sette meg i bilen og kjøre sjøl... Så altfor lett å sitte på med andre... *flau* skal jo liksom være voksen, bør jo kunne kjøre liksom!! Arg Men jeg får alltid høre at jeg er flink til å kjøre...jeg bare liker det ikke! Skulle ønske jeg kunne sette en sprøyte som fikk meg til å elske bilkjøring...livet må jo være enklere for de som ikke gjør noe av det, tenker jeg... Ble reine utblåsninga her...Hehe...du traff min spiker på hodet med dette innlegget
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #12 Skrevet 20. desember 2010 Haha, dette her kunne jeg skrevet selv:-) Har også lappen i et år nå, har til og med en egen bil, men allikevel ikke noe særlig glad i å kjøre. Kjører kun hvis jeg må, ikke fordi jeg synes det er gøy. Er fortsatt redd og usikker, og blir stresset av biler bak, mye trafikk, nye situasjoner etc. Det er vel bare å øve og øve:-) Merker at det går bedre når jeg er alene i bilen, og har tatt bare noen runder på kveldstid når det er mindre trafikk.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #13 Skrevet 20. desember 2010 Eneste som hjelper er å kjøre MYE i noen uker og så er du kommet over "bøygen" og det blir faktisk moro å kjøre ganske fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå