Gå til innhold

Prøve på nytt etter MA, hvor lenge bør man vente?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Spurte gynokologen som fant ut at jeg hadde hatt MA, hun sa 2-3 mnd, MEN vi behøver ikke bruke prevensjon i mellomtiden. Noe som jeg tolket som, fritt frem, skjer det så skjer det.

Legen som utførte utskrapningen sa vente 1 mens.

Er det større sjans for å miste på nytt, om jeg ikke venter til jeg har hatt 1 mens?

Blødde kun ordentlig 1 dag, og har hatt litt farget utflod etter det.

Noen som ikke har ventet til mens har kommet på ny, og hvordan har det gått?

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

hm ja skulle gjerne visst dette! men det er delte meninger om dette emnet! ikke lett å vite. noen sier det og andre det.

jeg tror en bør vente til det er sluttet å blø ihvertfall. noen dager etter det så prøvde vi igjen. føler det er best å hoppe i det!

off det er trist :( hvor langt var du kommet?

Har hørt det jeg og. Ventet ikke på mens vi heller, og prøvde på nytt. Tok en HCG test hos legen Januar og da var hcg normal igjen.

Så da får jeg hvertfall ikke falsk graviditetstest om jeg tester.

Krysser fingrene og håper det er noe på gang.

Er litt støl i sidene på magen, som jeg også var sist når jeg var gravid. Så jeg håper!

herregud!!!!!!!!!!!!!!!

prøvde 12pp, gikk videre på insiminering og lykkes!... noen uker før d endte i misses abortion. fikk pille og hadde d helt j..

Idag tok jeg en ny test og er jammen gravid ijen! 14 pp var vår lykke. håper det blir slik og denne gangen.. er kjempeglad og litt redd.

gått på lavkarbo noen mnd og brukt nattlysolje!! om dette er det som gjorde det er usikkert, men de sier det kan hjelpe.

efamol nattlysolje, skal bedre hormonell ubalanse.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...