stinesin Skrevet 19. desember 2010 #1 Del Skrevet 19. desember 2010 Hadde vært fint med noen ord fra andre som kanskje kjenner seg igjen på noe måte for er litt fortvilet for tiden. Det er nå gåttt 5 måneder siden jeg fjernet galeblæren. med en gang virket det helt fint, men etter en ukes tid fikk jeg litt smerter i mellomgulvet igjen over der såret var og over på venstre side og bak i ryggen, men var ikke noe anfall det kjente jeg. ble innlagt da de mente det kunne være blødning men det var det ikke og etter to døgn følte jeg meg grei og reiste hjem. etter dette hadde jeg litt smerter på og av. begynte å trene igjen og har trent en del 3-4 timer i uken de siste månedene. jeg får innimellom veldig vondt der galleblæren har lagt og det sprer seg ofte over på andre siden og kanskje opp i skuldre til og med halsen av og til og i korsryggen, men får ofte vondt både litt oppe og nede. det føles litt som mageknip, og jeg vet gallesteinanfall kan kjennes litt slik ut, men det kjenner jeg at det ikke er, har jo også fjernet den så ifølge legen skal jeg ikke kunne få det selv om jeg har lest at det går an? uansett så ser det ut til at jeg tåler all mat fint og jeg har ikke vledig ofte vondt. det jeg lurer på er om noen har opplevd liknende noen som vet om vevsmerter kan være så krafige etter en slik operasjon? tenkte kanskje det kunne være all magetreningen som gjorde det. selv om d er gåttt fem måneder. har og tenkt på alt fra fantomsmerter til magesår og gallesteinskolikk. noen som kanskje kjenner seg igjen. blir sååå takknemlig for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zombie2be Skrevet 20. desember 2010 #2 Del Skrevet 20. desember 2010 Heia.. kan nok ikke hjelpe deg så mye, men har selv fjernet galleblæren og da fikk jeg beskjed om at det var endel som ville fortsette og få gallesteinsanfall selv etter endt operasjon hvor alt er fjernet. mener å huske det var det 1året som var vanlig å ha sånne smerter. hadde bare to veldig milde anfall etter op, var veldig heldig. men hadde jeg vært deg så hadde jeg bedt om utvida prøver/ul for å være sikker på at alt er som det skal. lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå