desember2010 FØDEKLAR Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 er førstegangs og vet jo ikke hva jeg skal "kjenne" etter osv. Har nå for 3. kvelden på rad mye murringer nederst i magen, bak i ryggen og nedover i skrittet som også trekker seg mot rompa. det blir mer merkbart for hver kveld. Enten vil jeg sove eller så er kroppen "hyper" og mini har tydelig forandret sitt bevegelsesmønster og mengde. ellers på dagen er jeg i kjempe form og i masse bevegelse så fremt jeg ikke sover! Kan dette pågå veldig lenge eller er sjansen for en fødsel i løpet av nærmeste fremtid mest sannsynlig???
susa :) Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Er nok ganske forskjellig fra person til person, men jeg hadde disse symptomene i ca en mnd før jeg fødte førstemann.
Reese Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Du er jo fødeklar, så fødsel nærmer seg absolutt De smertene du beskriver vil jeg si er modning. Eller maserier!! Spes siden du merker dem om kvelden/natta- da er kroppen din mest avslappet!
desember2010 FØDEKLAR Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2010 Ja, er bare 10 dager til termin så erklart noe som nærmer seg. ååååå, hvorfor kan vi ikke bare få en dato å forholde oss til. Hadde vært såååååå mye lettere =) he he he!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 Det er akkurat slik jeg har det nå og har hatt de siste kveldene. (39 fullgåtte imorgen) Har egentlig følt disse ubehagene en god stund, men de siste par kveldene har det blitt mer og mer, og ikveld har det toppet seg. Det er ikke rier, men føler likevel at det er mye som skjer. Det er murringer i korsryggen, masse nedpress (babyen er helt vill med å presse seg nedover), stikninger og strålinger i underlivet. Smerter i symfysen. Første gang kan jeg ikke huske å ha det slik før kanskje de to siste kveldene før fødsel, men vet at man kan gå slik over lengre tid 2. gang. Hadde også masse energi de siste dagene før fødselen sist. Nå har energie begynt å komme tilbake til meg også. Uansett så er det ikke noe sikkert tegn på om du vil føde ganske snart, som i morgen eller neste dag, men du har jo ikke langt igjen til termin, så det er slettes ikke usannsynlig heller. Men hvis man belager seg på at man blir å føde hvert øyeblikk, så kan det bli veldig langdrygt om man faktisk passerer termindato og vel så det. Noen er så "uheldige" at de går slik i ukesvis. Tiden får vise Lykke til
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 19. desember 2010 #6 Skrevet 19. desember 2010 Er forresten bare 10 dager igjen her også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå