Gå til innhold

Babylykke ? Hvor er du ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søte deg! Jeg håper håper håper at det er over nå :) Du må jo ha hatt den lengste igangsettelsen noensinne... Gleder meg til å høre fra deg! Håper alt er bra! Sender en god klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er jeg og tro det eller ei: vår deilige gutt er bare verdens beste <3 ;-) Kan ikke si jeg har noen fin fødselshistorie.

Det har vært en helt syk, lang prosess! Måtte gjennom alle modningspillene og tilslutt gikk det så vidt å ta fostervannet. En lang dag med fødsel som endte i keisersnitt, dessverre =( Selv om jeg hadde 10 cm åpning i flere timer så gikk det ikke. . Jeg ville jo så gjerne ha en normal fødsel siden jeg var kommet så langt i fødselen og gjennomgått "hele" fødselen likevel på et vis. Men nå er det hele over=) Nyte nyte!!!!

Tror jeg kommer hjem før jul, men her tar vi en dag om gangen, er ikke i toppform om dagen, men lykken er stor og vi krysser fingrene for at alt fortsetter den rette veien =)

20 desember kom han forresten. Saelle er det ikke fullmåne nå? ikke helt denne fullmånen jeg hadde håpet på da, hehe =)

Riktig god jul, min venn.... vi er heldige tross alt <3 Finnes ikke noe bedre på jord enn dette=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...