Mamma til 2nydelige små<3 Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 er idag på min -5 dag på overtid!! :-/ å virker ikke som lillemor har tenkt og komme ut av seg selv.... SÅ i morgen er det på sykehuset å bli strippet en gang til og få prøve klyster og se om vi får fart i ting og kansje får rier =) og så skal vi skjekke om det er noen grunn til att hun kansje har det bedre på utsiden!:-) Lite fostervann eller noe annet Snille jordmor var veldig forståelsesfull til att vi ville være hjemme til jul siden vi har en 3 åring i hus også som skal bli storebror og sikkert vil ha mamma og pappa og lillesøster hjemme på julaften:-) Så skulle bare forberede meg på fødsel i morgen <3 Så nå står fødebaggen klar i bilen og i morgen kl 10 har vi time på sykehuset!:-) Spent!!:-) Får jo tross alt kansje møte min etterlengtete lille prinsesse i morgen!!:-D Flere som er over termin og er sliten å lei? men som kansje ser en slutt på ventinga?
jeje nr2 har kommet:) Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Er minus 2 dager bare jeg da, men synes det er mer enn nok.. Godt kunne tenkt meg å blitt ferdig å hjemme igjen til julaften for å feire med storebror, men jeg begynner og miste troen, for her er det ikke tegn til noe som engang ligner fødsel.. Lykke til i morgen, håper de kan hjelpe deg=)
Galskapens overhode Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 jeg er i hodet mitt i hvertfall.. Aldri gått lenger enn 34+3 og i dag er jeg 34+6.. vet jeg i grunn ikke har LOV til å klage.. men føles som jeg er 3 dager på overtid nå. Om jeg går så langt at jeg settes i gang uti februar, så er jeg over 7 uker på overtid.. iflg slik jeg trodde det skulle bli. MEn dere som er FAKTISK overtidige.. føler med dere..
Mamma til 2nydelige små<3 Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2010 hehe føler med deg på den Forige min kom 10 dager før termin, så jeg har gått å ventet siden da jeg og
Mamma til 2nydelige små<3 Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2010 jeje nr2 påvei **fødeklar** - næi har mistet troen for lenge siden jeg og! er absolutt ingen tegn på fødsel hær heller, men har heldigvis i morgen å se fram til nå!:-) Å håper på det beste <3 Lykke til til deg og når den tid kommer !=) En trøst er nå att det kan skje uten noen form for forvarsel :-) Var sånn for meg første gang!:-) Da kom slimproppen på mårran åsså kom riene 15-30 min etterpå, å da var jeg ikke klar over att noe var i ferd med å skje før det gjorde det :-)) Så lykke til du og :-))
solskinn1980 Skrevet 19. desember 2010 #6 Skrevet 19. desember 2010 - 3 her.. Skal ha sønnen min på seks på julaften i år, men ser dårlig ut.. Har han annenhvert år da han er hos faren det andre. VIL være hjemme på julaften og feire med han:-/ men kjenner ikke noe rier enda. Har hatt masse masrier og kynnere, men det tar seg aldri opp. Jeg har miniklyster hjemme... er dette et triks? Lykke til alle sammen:-)
Nr2i2015 Skrevet 19. desember 2010 #7 Skrevet 19. desember 2010 Guri meg, stygt og si det, men syns det er "godt" og se det ikke bare er meg;p er -6 i dag:(( har absolut INGEN tegn til fødsel! Skal strippes igjen i morgen, håååper det utløser noe:) selv om dette blir 2 gang jeg strippes! Slimproppen gikk for en uke siden. Om jeg ikke har født før torsdag så blir jeg satt igang. Syns det er litt dumt at de velger og gjøre det lille julaften for dvs at jeg må tilbringe julaften på riksen:( kunne de ikke gjort det i morgen? Hmmm skal mase litt iallefall;) hold oss oppdatert fremover:) spennende dager for oss alle i vente:) Er det forresten noen av dere som sjal døde på riksen???
Nr2i2015 Skrevet 19. desember 2010 #8 Skrevet 19. desember 2010 Oi, hahhaha... Det ble jo helt feil! Mente selvsagt: føde på rikshoapitalet?? Hehe, beklager den;p
cilinik Skrevet 19. desember 2010 #9 Skrevet 19. desember 2010 3 dager på overtid. Håper fullmånen hjelper oss da. Ikke klar for å tilbringe julaften på sykehus pga eldstemann heller. Lykke til og håpe det skjer noe for oss alle de førstkommende dagene:-D
jeje nr2 har kommet:) Skrevet 19. desember 2010 #10 Skrevet 19. desember 2010 ja jenter, synes å det er godt å se vi er flere.. merker at jeg er skikkelig bekymret for julaften, ønsker ikke å gi mini bursdag den dagen, kommer jo til og hate oss for det.. hehe.. men har i de siste dagene prøvd å innstilt meg på at det kan skje og tenker at skjer det så må vi som foreldre gjøre det beste utav det.. blir jo bare en utfordring.. KOM IGJEN FULLMÅNE!!! Jeg er klar!!! lykke te jenter... Første mann:P:P
solskinn1980 Skrevet 19. desember 2010 #11 Skrevet 19. desember 2010 Det fins verre ting enn å ha bursdag på julaften:-) Hva er dette med fullmåne egentlig?
jeje nr2 har kommet:) Skrevet 19. desember 2010 #12 Skrevet 19. desember 2010 men det finns ikke nå værre dag og ha bursdag på... d går nok fint, men regner med de fleste forstår at viss man kan vil man helst unngå fødsel på julaften...
jeje nr2 har kommet:) Skrevet 19. desember 2010 #13 Skrevet 19. desember 2010 ang fullmåne: leger og jordmødre over hele verden bekrefter at det er flere fødsler sentrert rundt dagene med fullmåne.. så da er det bare å håpe den har den virkningen på oss.. ikke vet jeg hva jeg skal tro.. har bare hørt det
solskinn1980 Skrevet 19. desember 2010 #14 Skrevet 19. desember 2010 Jeg er -3 dager, men nå begynner jeg faktisk å håpe at jeg føder etter julaften... så håper ikke fullmånen har innvirkning på meg:-/ Jeg skal begynne å krysse beina mine og klemme igjen;-)
jeje nr2 har kommet:) Skrevet 20. desember 2010 #15 Skrevet 20. desember 2010 Heia jenter, hvordan går det med dere andre som er på overtid? Bekker straks over til minus 4 dager nå, skal til legen imorgen.. Ingen tegn til fødsel her.. Må si jeg blir meget overrasket men glad om det blir hjemmejul på meg.. Begynner og miste troen på det, får så vondt i hjertet mitt når jeg da tenker på storebror.. Jeg vil så gjerne være med han.. Lykke til alle på overtid og ellers alle fødeklare...
solskinn1980 Skrevet 20. desember 2010 #16 Skrevet 20. desember 2010 Hei:-) Jeg er -5 og nå vil jeg bare at hun skal være imagen til over jul. Har og en sønn jeg vil feire jul sammen med.. Har kjøpt så fine presanger til han også er det julesokken jeg har laget klar til julemorgenen. Han gleder seg seg sånn til jul. Bare tre dager til jul så det ser skummelt ut:-/ Men har begynt å tenke at det kan bli slik. Vi får såfall den beste julepresangen som kan tenkes:-) Lykke til:-) Og håper de fleste slipper unna julaften:-)
Lillchris Skrevet 21. desember 2010 #17 Skrevet 21. desember 2010 Heisann:) Jeg er -9 dager og begynner å lure på om kroppen min i det hele tatt vet hvordan man føder eller om jeg skal gå evig gravid! Dersom ikke noe skjer til torsdag så blir jeg også satt igang da, og hvis det blir tilfellet så får vi bare håpe på en relativt rask fødsel slik at vi får reise hjem på ettermiddagen på julaften Lykke til alle spente kommende mødre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå