dragoline Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Flere som har barn som reagerer på hipp melka?? Mi jente på 8 mnd. blir løs og skikkelig lys avføring av melka.....
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Min blei stein hard. Han gikk på do vær dag men han sleit kjempe med å få det ut fordi møkka var rett og slett hard. Uansett om jeg tok opp i malt hjalp det ikke så jeg gikk over til nan og da ble han kjempe fin i magen med en gang
fastelavens_bolla! Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 oy er det sant? har prøvd en pakke med hipp her nå, og guttungen har virkelig slitt med å få bæsjet. har lissom ikke helt skjønt hvorfor heller. men det kan altså være hipp melken da? :s hvordan er collet i forhold? noen som vet. ble så utrolig mye gulp av nan.
dragoline Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2010 Ok...det var jo rart da...hmmm. Er det nr.1 eller 2 dere bruker da?
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 Min gulpa mye av nan det å inntil jeg faktisk bytta flaska fordi avent ville han ikke ta skikkelig så han fikk så mye luft i magen at alt kom rett og slett opp igjen. Med mam flaskene gulper han veldig lite. Collet kan du jo prøve el den der småfolk sin. Den har jeg hørt at skal være ganske grei!
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 19. desember 2010 #6 Skrevet 19. desember 2010 Jo jeg prøvde hipp nr 1. Aldri mer etter 2 dager med det!
Løvinna30 Skrevet 19. desember 2010 #7 Skrevet 19. desember 2010 jeg brukte BabySemp 1 en stund, men etterhvert ble han hard i magen... Så bytta vi til HIPP 1 og da fikk han normal avføring.. helt ærlig; det ka være tilfeldig... Og det kan kanskje lønne seg og prøve litt forskjellig, ikke binde seg fast til en type melk..
dragoline Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2010 Ja, jeg går nå tilbake til Nan melka uansett. Vet avføringa blir normal av den. Og har vært fornøyd med den melka med mine to andre barn også. Kom på det at jeg hadde prøvd Hipp litt tidligere og da skiftete jeg tilbake igjen. Pga. avføringa. Hadde helt glemt det inntil samboer sa det....hehe må være ammetåka det :-)
Steget Skrevet 21. desember 2010 #9 Skrevet 21. desember 2010 Vi bruker Hipp og er fornøyd med den. Det er vel ikke så uvanlig at de blir harde i magen av mme uansett hvilket merke det er. Nå får Vesla 3 skjeer med sviskepure før frokost hver dag og det fungerer helt supert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå