Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg på andre egg uttak i Porsgrunn, har hatt en innsetting med fersk og en fra frys tidligere som ikke ble noe av. Men jeg er ganske bra stimulert så denne gangen kanskje de får ut mange egg nå. Etter første uttaket så ble jeg veldig oppblåst og hard i magen, det svei når jeg tissa i over ei uke etterpå og fikk så vidt gått på do. Opplevde dere noe av det samme?

Uansett, i morgen er det på'n igjen med vival og morfin, håper alt er i orden inni eggstokkene, synes de drøyde veldig lenge med uttak denne gangen, håper ikke de sekkene har sprukket eller noe..

Har forresten gått på Gonal F og orgalutran medisinering, kort regime eller hva de kaller det. Føler jeg trenger litt flaks nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til i morgen:-)

Jeg har forresten også fått fryktelig hard mage og litt problemer med å tisse etter uttak.

Skrevet

Hei.

Jeg har hatt fire egguttak og syns alle har vært forskjellige med tanke på hvordan det har vært i etterkant. 3 av gangene i Porsgrunn. En av gangen opplevde jeg noe lignende som deg, men ikke de andre. Så det kan hende du også vil oppleve det forskjellig. Denne gangen har jeg hatt utrolig vondt i magen - kramper som ikke gir seg og gjør at jeg må gå fremoverbøyd, men det har mildnet i dag. Dette har ikke vært slik på de andre forsøkene.

Ønsker deg lykke til med uttak i morgen og innsett noen dager senere! Krysser fingrene for at det går bra med deg:-)

• 3 uker senere...
Skrevet

I dag testet jeg positivt!! Etter et forsøk med fersk, et forsøk med frys og nå med fersk igjen så gikk det :-))) Nå er det bare å holde på spiren i den grad man greier det, er så lykkelig at jeg tror ikke det har gått opp for meg enda. Er på jobb og greier ikke å konsentrere meg, tenker bare på alt vi må ordne, om jeg blir en god mamma, når vi skal fortelle foreldre osv. Merker ikke så mange symptomer enda, men er veldig tørr i munnen hele tiden, drikker mye vann. Og har veldig ømme bryster, masse murringer i magen og mensensmerter som kommer og går. Er trøtt også, men ellers er jeg i god form. Nå skal jeg skrive mail til Porsgrunn med gode nyheter og bestille time til UL ;)

Skrevet

Gratulerer!

Lykke til med spiren!

Hilsen Merete (gravid med ivf, frys, 4 innsett. 13 dager til termin!!!!!!!!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...