Krystallen Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 De som har fått barn laget ved prøverørsmetoden, er terminen helt sikker? Eller kan man likevel bli satt fram eller tilbake ved ordinær UL?
Levine ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ gravid Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Hei. det er ul i uke 18/19 som bestemmer termin, utifra måla på ungen:) Så det kan gå begge veier.. Jeg er gravid med mitt andre icsi barn. Med førsteman fikk jeg termin 8 dager før og denne gangen ble det 3 dager før..
Merete 33 Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Hei! Jeg er gravid med IVF. Ordinær ul sa 2 dager ETTER IVF termin, men terminen ble IKKE endret! (3D ul i uke 28 sa 4 dager FØR termin)
Matra Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 Førstegangs icsi - termin uke 8 på riksen 09.05.11. Etter ordinær UL på ahus ble den flyttet til 08.05.11. En hel dag Fikk beskjed om at det var UL som avgjorde... Merkelig synes nå jeg, men en dag fra eller til spiller jo liten rolle Lykke til!
Emmj Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 På min første UL (7+5) ble jeg satt fram 3 dager, men skal inn til ordinær UL i Januar, så da får vi se hva det ender opp med.. synes det er litt snodig at det kan endres med tanke på at vi vet jo når befruktningen skjer
Gjest Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Ja det er litt snodig men tror det har noe med å si når egget fester seg og hvor fort den utviklet seg. Noen bruker litt tid på utviklingen mens andre er litt kjappe. Vet altså ikke men er min teori. Føler at jeg kommer til å bli satt tilbake for den lille er litt større enn gjennomsnittet etter å ha vært på tidlig UL 2 ganger og jeg hadde over 700 hcg 14 dag etter innsetting. Litt høy hcg og da sa legen at egget hadde nok festet veldig tidlig. På begge UL regnet de bare ut fra når innsettingen skjedde så da tenkte jeg at terminen er bombesikkert og kan ikke flyttes fram eller tilbake. Får bare se hva som skjer på ordinær UL
Krystallen Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2010 Ops, Audrey85_prøverigjen er meg, lånte pcen av søsteren min og så ikke at hun var logget på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå