sepgutt10<3novjente11 Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Min nekter rett og slett å sove på dagen. Jeg er helt utslitt av det fordi han er jo ikke akk godt humør. Han er for det meste sinna. Sitter å tenker på om det er den tanna han får som gjør det men den vil jo aldri komme ut. Jeg tenker jo da når han er våken hele dagen at han da vil sovne på kvelden men neida. Han bare skriker og skriker og skriker. Uansett hvordan jeg holder/bærer han er han max sinna. jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre lengre. Jeg er helt ødelagt og det tar på forholdet til mannen min. Ingenting gjør bedre når gubben er helt ødelagt av den nye jobben han har fått.Han sliter både psykisk og fysisk. Jeg har rett og slett ingen krefter igjen snart. Er jeg heldig tar gutten min noen få blunder som er på max 10 min.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 huff, dette hørtes slitsomt ut- han blir jo sikkert superovertrøtt til slutt vil jeg tro! Her er det bæresjalet som er redningen ofte - der roer hun seg ned, når ingenting annet funker!
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2010 ja blir veldig overtrøtt.. Har aldri hatt noen problem med å legge han før han ble overtrøtt så la han seg uten noen protest. Nå hyylskriker han bare. jeg prøver å vugge han i søvne i armene men han lar meg nesten ikke holde han uten han blir kjempe sinna og begynner å vrenge seg så jeg nesten mister han så da må jeg bare legge han ned. Bæresjal fungerer desverre ikke her fordi han liker ikke det. Skulle ønske han ville. Tenkte jeg skulle ta en tur til hs i morgen for å snakke litt med de. Men når han først er blid da skal jeg love deg han er kjempe blid.
2010 Mammaen Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 Dette er verken normalt eller bra for verken ungen eller foreldrene. Godt at du tar deg en tur til HS og tar en prat for sånn kan ikke dere ha det i lengden... Lykke til :-)
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2010 tror du det kan være tanna som plager han? :S han har hatt mye vondt i tanna vet jeg så han har fått paracet til og med man da sover han fortsatt bare i max 10 min :S i dag har han sovet tilsammen 25 min siden halv 11 i dag tidlig!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 19. desember 2010 #6 Skrevet 19. desember 2010 Skriker han hele dagen? I såfall høres det jo ut som at han kanskje kan ha vondt noe sted, tenner pleier liksom ikke å være SÅ heftig heller.. Høres ihvertfall lurt ut å snakke med lege/ HS imorgen, håper de kan hjelpe dere! Men han spiser som normalt og virker ikke slapp/ syk?
2010 Mammaen Skrevet 19. desember 2010 #7 Skrevet 19. desember 2010 Det kan jo kanskje være det, men selv om det kan være ubehagelig med tenner er det likevel ikke vanlig med så lite søvn under tannfremburd. Det er også veldig tidlig med tenner for et 3 mnd gammelt barn (selv om de kan godt få tenner så tidlig altså - men vanlig er det ikke..). Under tannfrembrudd funker det oftest også med paracet. Dersom det er tennene bør det gå over etter få dager!
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2010 I går skreik han i fra halv 5 til nærmere midnatt så det var litt intenst. Han spiser mye mer nå enn før. Han spiser 200 ml mme vær 3/4 time. I dag har han vært litt mer blid men vil fortsatt ikke sove!! Slapp/syk virker han heller ikke. Han har ikke noe feber el noe sånt.!!Så tror jo vær gang at han kommer til å sovne tidlig for kvelden men det skjer ikke. Tenkt litt på mavesmerter men det er jeg ganske sikker på at det ikke er. Han har så å si aldri hatt mavesmerter i det hele siden han ble født.. Men håper virkelig hs kan hjelpe meg i morgen. For nå er jeg rett og slett helt utmatta. Får jo aldri gjort noe hjemme lengre :S Har ikke hatt muligheter til å lage middag en gang i dag! Så da ble det fastfood gitt.
Pumba78 Skrevet 20. desember 2010 #9 Skrevet 20. desember 2010 Hva sa hs? Nå har min på 7 uker slutta å sove og, i går hadde hun kun 2 lurer på Max 25 min, og fikk henne ikke til å sove om kvelden før 22ca ig da oppå meg... Fikk du noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå