Reese Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Etter å ha sovnet i morges etter en hel natt med intense modningsrier som ikke fører noen vei, våkner jeg opp kl 1 uten noe som helst videre resultat. Måtte inn på føden igjen får å sjekkes kl 2, men fremdeles ingen fremgang. Har noen andre opplevd dette? Er så frustrerne...13 dager til termin..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Jeg hadde vonde maserier flere timer hver kveld i en uke før fødselen endelig startet- 3 dager før termin. Men når den først startet gikk det fort, bare 2 timer m rier, så de hadde tydeligvis gjort jobben sin=)
frusort Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Jepp, akkurat likt deg, Fødeklar. Utrolig frustrerende! Var sikker på det var action på gang natt til i går, "riene" bare tok seg opp og ble kraftigere hele natten, hjalp ikke å være oppe og gå, like vondt for det i mage og rygg. Lå m varmepose og tenkte gjennom barnevakt, sykehusbag og julepynt, og så - litt etter kl 0700 var det slutt. Skuff. Kjenner jo noe er på gang, men føler jeg har INGEN aning om det skjer i kveld eller om et par uker. Har hatt masse kynnere hele svangerskapet, som ikke har vært noe effektive. Heldigvis - for et par måneder siden - men nå kan de godt gjøre litt nytte for seg!!
Gjest Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 Hørtes frustrerende ut ja... Men jeg lurer litt på, dere som har modningsrier, maserier og vonde kynnere... hvordan kjenner man forskjell på de, og når vet man at det er "ordentlige" rier? Har siste tiden merket at mine kynnere har blitt litt ubehagelige, det var de ikke før, og i dag merker jeg litt vondt når dem er i gang. Kanskje dette er maserier? Men vet ikke hvordan jeg skal skjønne forskjell når riene starter- eller altså, jeg skjønner jeg vil merke det etter hvert men sånn i begynnelsen... (jeg merker det ikke i ryggen da, bare i magen)
rm83 ¤Heine 08 & Hedda 10¤ Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 åh nesten litt godt å se at jeg ikke er alene om å ha det slik. Jeg har det også likens. Begynnte på fredag etter en liten runde med sambo. Slimproppen gikk og fikk ganske raskt regelmessige masrier som holdt på i noen timer utover natta. Ikke noe på dagen på lørdag, men når kvelden kom begynnte det igjen. Regelmessige masrier som holdt på i flere timer utover natta. Og riene varer ca minuttet. Og er så vonde at å sove er bare og glemme. må konsentrere meg når de kommer. kniper skikkelig. Blir jo nesten litt redd for åssen de ordentlige riene kommer til å kjennes ut. PÅ morgenen og dagen i dag kommer det bare noen masrier av og til. Fikk mast meg til sjekk hos jordmora i dag, og hun kjente etter og fant ut at jeg var helt utflatet og moden, med 1 cm åpning. Så noe har jo disse riene gjort. Hadde ikke åpning tidligere i uken. Er så møkkelei nå, er tre dager på overtid, og vil absolutt bli ferdig slik at vi får komme hjme igjen til julaften. Håper på ordentlige rier i natt. krysser fingrer for oss alle.
Reese Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2010 Ja, det er faktisk litt godt å se at en ikke er alene, samtidig som det er frustrenede, får man vil jo helst være alene om disse smertene slik at folk her inne kan si; Ja, da var du i fødsel... Men det har kansje en nytte for seg også med disse maseriene. Det vil kansje/antagelig føre til enklere fødsel fordi kroppen har begynt modningen å forbredelsen tidlig Jeg kjenner ingen tak lenger, bare svak murring i ryggen. Å forresten så vet jeg ikke hva en kynner er. Jeg er andre gangs gravid men tror ikke jeg kjenner dem. Har ganske hard firkanta mage i dag da KS med første! Håper hode mitt vet når det er skikkelige rier på gang slik at det ikke blir hjemmefødsel fordi jeg ikke tar smertene alvorlig nok..
rm83 ¤Heine 08 & Hedda 10¤ Skrevet 19. desember 2010 #7 Skrevet 19. desember 2010 Jeg håper også jeg hvet når de virkelige riene setter inn. Hadde også ks med vår første, så jeg har ikke kjent på ordentlige fødselsrier tror jeg. Det har roet seg hos meg også, kjenner ikke noen regelmessige tak i kveld, kanskje det bare er stille før stormen. Får håpe det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå