Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte av en venninne at menn med dårlige svømmere produserer kun jentebabyer? Er det sant eller bare myte. Hun andre venninna vår har allerede 3 jenter og skal i gang med prøverør snart og ønsker gjerne en gutt. Hun ble kjempe deppet av å høre det med svørmmere til mannen, hun sliter med det samme hun også dårlige svømmere hos mannen hennes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle tro folk som sliter med å få barn kunne oppvise takknemlighet for å i det hele tatt få noen, uansett kjønn?

Har aldri hørt teorien om dårlige svømmere = jente, men det kan jo stemme, i og med at x-kromosomet er mye mer robust enn y-kromosomet..

Skrevet

Mannen min har svært få sperm, kun 0,5 mill eller noe og det ser ut som vi venter en gutt :) Kjenner et annet par som også har det samme problemet og de har fått gutt. Så det er nok en myte ;)

Skrevet

Min sambo har dårlig med svømmere. Vi har har to fersk og et fryseforsøk og fikk det ikke til. Fikk metformin og ble gravid med engang. venter en jente i slutten av mars :)

Alle legene som har behandlet oss fortalte oss at det er størst sannsynlighet for å få en jente :)

Skrevet

Når det skjer på naturlig måte, så er det slik at guttenecellene er raskere, men jentecellene tåler mer og lever lengere mener jeg å ha hørt, så egentlig burde det jo være vanskelig å kunne forutsi noe som helst ved prøverør :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...