gilgi Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Hørte av en venninne at menn med dårlige svømmere produserer kun jentebabyer? Er det sant eller bare myte. Hun andre venninna vår har allerede 3 jenter og skal i gang med prøverør snart og ønsker gjerne en gutt. Hun ble kjempe deppet av å høre det med svørmmere til mannen, hun sliter med det samme hun også dårlige svømmere hos mannen hennes.
☆☆☆ Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Skulle tro folk som sliter med å få barn kunne oppvise takknemlighet for å i det hele tatt få noen, uansett kjønn? Har aldri hørt teorien om dårlige svømmere = jente, men det kan jo stemme, i og med at x-kromosomet er mye mer robust enn y-kromosomet..
Krystallen Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Mannen min har svært få sperm, kun 0,5 mill eller noe og det ser ut som vi venter en gutt Kjenner et annet par som også har det samme problemet og de har fått gutt. Så det er nok en myte
lillehare Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Min sambo har dårlig med svømmere. Vi har har to fersk og et fryseforsøk og fikk det ikke til. Fikk metformin og ble gravid med engang. venter en jente i slutten av mars Alle legene som har behandlet oss fortalte oss at det er størst sannsynlighet for å få en jente
Snømusa2013 Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 Når det skjer på naturlig måte, så er det slik at guttenecellene er raskere, men jentecellene tåler mer og lever lengere mener jeg å ha hørt, så egentlig burde det jo være vanskelig å kunne forutsi noe som helst ved prøverør :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå