Februargutten <3 Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Jeg er 33 uker på vei. I mange uker har jeg kjent når lillegutt hikker. Blir bare kraftigere for hver uke som går. Nå kan jeg kjenne at han ligger i hodeleie siden hikken er helt dypt nede ved symfysen. Kan til og med se det på magen når han hikker! Dette gjør han i alle fall 5 runder om dagen, kan holde på en stund.. Noen flere??
Gjest Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Samme her Magen hopper nesten til tider. Synes litt synd i han jeg, for hikking er jo så irriterende
Mama88 Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Den er du ikke alene om! =D Venter også gutt i februar, og her ligger han også i hodeleie- det kjennes godt nede i symfysen når han hikker gitt Kan til og med våkne på natta nå av hikkingen hans
Februargutten <3 Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2010 Så morsomt å høre! ja, har også våkna på natten Det er fascinerende at det går ann Det er flere tidligere gravide som har kommentert til meg "hæ, hikker han inni der?" "Jeg trodde han bare drakk fostervann". De har ikke kjent noen hikking da de var gravide. Så det er store variasjoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå