sjeviot Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Hva synes dere om tynn grøt til baby 3 mnd? Før når jeg var baby var det vanlig å begynne så smått når de var 3 mnd...
EgG Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Hvis babyen har behov for mer mat så ser ikke jeg noe problem med det.
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Jeg har startet litt å gi grøt til gutten min på 3 mnd. Det er fordi han har behov for mer mat enn det han får nå. Gir han bare noe få skjeer som er veldig vanna ut og han bare elsker det. Han gaper opp etter mer når det er tomt=)
bitthen Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 Om babyen ikke har behov for det og det ikke er i samråd med helsesøster så ser jeg ikke poenget med det......... Det anbefales jo heller ikke.
mlkg Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 Synes det er greit hvis man har ammeproblemer eller dårlig vektøkning.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 19. desember 2010 #6 Skrevet 19. desember 2010 Det er jo ikke anbefalt, så så lenge baby legger greit på seg ville jeg ikke gjort det..
maya666 Skrevet 19. desember 2010 #7 Skrevet 19. desember 2010 går ann å begynne med litt utvanna grøt ved 3 mnd ja.. men holder med 2-4 skjeer... så øker du det når hun er 4 mnd, hcvis det ser ut som det går bra... jeg begynte å gi grøt til min datter da hun var 3 mnd... ikke noe fare med det, så lenge den er litt utvannet og bare noen få skjeer... snakket med helsesøster, så det gikk bra... jeg ammer ikke, og det var klart at hun trengte mer mat (la på seg greit med mme, emn var mer sulten rett og slett...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå