Gå til innhold

PC på sykehuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ser noen skriver her inne fra sykehuset. Da lurer jeg på: Tar dere med PC/Ipad, eller skriver dere fra telefonen? Har liksom ikke tenkt på at det er noe man kan ta med på sykehuset.. Men kanskje det er OK hvis det blir noen lange timers venting på barsel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Riksen har de ihvertfall en PC på pasientbiblioteket som man kan bruke, og vil nesten tro at det samme gjelder på andre sykehus også.

Skrevet

bruker telefonen her :D vet ikke om man kan ha med dataen....

Skrevet

jeg tenker å ta med pcen på sykehuset.. Har blitt anbefalt det av andre som har født at det er ok å ha med seg.. Kan jo bli litt lange dager på barsel :)

Skrevet

Du kan nok ha med data, men er ikke sikkert du kan koble deg opp til internett.. har selv mobil med nett, så får være nok det :)

Skrevet

Lå nettopp innlagt på Riksen pga blindtarmbetennelse (lå på gyn rett rundt hjørnet for føden), og det var Internett-tilgang der. Må ha kabel, og det kan være en idé å ta med egen siden det typisk er en ting de ikke finner eller har for få av.

Skrevet

Jeg hadde med datan, og på ahus er det trådløst gjestenett. I tillegg var det pasientdata på nyfødtintensiven hvor vesla var i 3 uker

Skrevet

Kan virkelig ikke si jeg savnet dataen forrige gang, altså... Var slett ikke i form til å bruke den. :/ Denne gangen får jeg heller be samboeren min dra hjem og hente den hvis jeg skulle "trenge" den.

Skrevet

Slave av nettet som jeg er skal jeg ha med pc'n når den tid kommer. Og mitt mobile nett.

Blir vel 4 dager på føden hvis alt går som forventet,lenger hvis jeg reiser inn før fødsel (laaaang reisevei og raske fødsler), og vet at det kan bli lange dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...