Gå til innhold

Herregud, klarer ikke spise...

Anbefalte innlegg

Er 9 uker på vei, all mat er pyton... såvidt jeg klarer å tvinge meg til å spise... har vært veldi kvalm i flere uker, d begynner å gi seg litt, men magen føles utmatta og matlysten er lik null... noen ganger kan jeg være enormt sulten, men med en gang jeg får mat i munnen, har jeg ikke lyst på... ingenting smaker godt lenger... noen som sliter me d samme? Håper d gir seg snart... er jo jul snart...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142692369-herregud-klarer-ikke-spise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei , er i samme båt. Jeg er ikke så kvalm, men helt sykt uggen til tider. Hjelper å spise litt, men liker jo ikke mat fortiden. Bare tanken på ulike matsorter gjør meg kvalm. Jeg elsker pinnekjøtt til jul, og nå klarer jeg ikke tanken på at jeg skal spise det...

Går i knekkebrød for tiden, og fisk til middag. Håper det gir seg snart. Er i uke 9 jeg også:)

Har det helt likt! Greier å spise noe da, men tvinger litt i meg For en ting er sikkrt, er en sulten blir en bare enda mer kvalm.

Jeg er sykt kjedelig i matveien for tiden, liker det av mat med minst smak. Heldigivs så kommer dette til å bedre seg rundt uke 12/13 har jeg hørt! Jeg er også i uke 9 .)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...