ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥ Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 da jeg fikk lest att det kan ha en forebyggende årsak mot krybbedød... Min vil ikke ta smokken!! og ble så lei meg og gråt da jeg lest det... han sutter på tungen sin til tider, prøvd forskjellige smokker o.l ja you name it.. og nå sover jeg ikke godt om nattan...
sillyfilly og Olivia Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Du er nok litt hormonell nå Mange barn tar ikke smokk(min deriblandt) og overlever uten problemer. Jeg synes ikke vi nybaktemødre skal legge så mye vekt på alt en leser og hører. Da blir det sånn som med deg, at du blir engstelig og får ikke sove om natten.
stjertløvetann Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Dette med smokk er bare en av mange forebyggende faktorer, og det å ikke ta smokk er på ingen måte ensbetydende med krybbedød. Storesøster her på 2,5 år har tatt smokk ca to ganger i løpet av hele sitt liv, og det har gått helt fint det. Og vi slipper å ta smokk-avvenning, det er fordeler og ulemper med alt
Løvinna30 Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 du må bare være litt tålmodig.. vent å se, han tar nok smokken når han blir litt større...
Be Cool Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 Slapp av, kjære deg!! Sønnen min tok aldri smokk og han har det helt fint og er en normal fem-åring. Lillejenta på 5 uker elsker smokken, og det er jo bra, men jeg gruer meg allerede til må avvenne om noen år Mht krybbedød så er det som noen skriver over her, det er jo bare èn av mange faktorer som kan redusere risikoen for krybbedød. Virkelig IKKE noe du bør bekymre deg over. Hvis det var så viktig at alle babyer brukte smokk for å unngå krybbedød hadde det nok vært mer fokus på smokkebruk allerede på barselavdelingen
mlkg Skrevet 19. desember 2010 #6 Skrevet 19. desember 2010 Ingen av mine barn har tatt smokk. Mange barn gjør ikke det.
<3guttemamma<3 Skrevet 19. desember 2010 #7 Skrevet 19. desember 2010 Har du prøvd forskjellige smokkemerker? Min gutt ville ikke ha aventsmokkene, men han tok mamsmokkene med en gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå