silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Kjenner at dette virkelig tærer på energi og humør ja...... Dagene er ok med normale kynnere og nedpress men på kvelden i 21 - 22 tiden kommer maseriene og ja det er en form for rier det er beltet rundt hoftene og det føles som om noen klemmer rundt ryggraden i korsryggen. Kommer med 3 min mellom rom og varer 60 - 90 sek skikkelig vondt og føles ekstra ille siden de ikke er ekte så de bringer ikke noe positivt i nær fremtid. De gir et sinnsykt nedpress men tar seg ikke opp i styrke begynner på rimelig vondt for så å bli litt under middels vondt etter en time eller to. Har tilbragt natten i et varmt bad sov vel ett par timer, uff mannen min ville ringe føden men hva er vitsen når det ikke er alvor? Tulla i magen er livlig som vanlig så hun har det bra. Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal holde ut dette i 2 til 6 uker til...... Kommer til det punktet hvor man vurderer å ringe barnevakten og føden så blir det litt mindre vondt så det er bare tull hele greie. Sikkert modning men så mye verre enn første gang var jeg absolutt ikke forberedt på.... Huff så jeg sutrer. Er det flere som har det sånn i uke 36....... Virker som det går stabilt mot fødsel blir verre for hver natt men jeg kan jo gå sånn i flere uker til. Er det flere som går rundt sånn som dette som ikke er fødeklare enda en gang? Dette er vel normalt i uke 38/39..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå