Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Jeg har testet fra og til i en uke nå og dette er 4.test som har vist positiv, en viste negativ. I dag testet jeg med cb ukeindikator, den viste 2-3 uker, etter anvisningen er det 4-5 uker i gravidverden. Men jeg har ingen symptomer. INGEN! Med førstemann visste jeg at jeg var gravid før jeg testet, hadde skikkelig ømme bryster og veldig murring i magen. Mistet første gangen jeg var gravid, da heller hadde jeg ingen symptomer, er så redd dette skal ende i en sa. Noen andre som ikke fikk symptomer før lenger ut i svangerskapet? Håper noen svarer på dette...
andreita med 2 prinsesser Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Først og fremst gratulerer så mye. Tror du skal prøve å tenke posetivt, det hjelper nok spiren tror jeg, og hver graviditet er jo forskjellig sier de, noen har symptomer med det samme med en og kanskje ingen før uke 7-8 med nummer to Prøv og gled deg over posetive tester, de kan man jo stole på ikke sant, og nyt Julen med deres lille hemmilighet Lykke til
Tieran Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Foreslår at du drar en tur innom legen din i morgen for å ta en blodprøve slik at du får et sikkert svar. Lykke til )
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 Gratulerer! Eneste symptomene jeg har hatt tidlig i mine svangerskap et tretthet og gått hyppigere på do. Andre symptomer kom litt lengre uti svangerskapet. Begge mine svangerskap har gått fint
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2010 Takk alle sammen:-) Jeg må nok bare bruke tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå