Petrine +spire=❤ Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 I natt har jeg drømt en helt syk drøm. Vi fikk barn, ikke noe unormalt med det, men jeg fødte 2 tvillingpar (jenter) og mannen fødte tvillinggutter. Så vi fikk 6 barn samtidig!! Dette var så virkelig at jeg var helt skremt når jeg våknet i dag. Ene tvillingparet var eneggende de to andre var toeggede. Noen som har noen formening om hva dette kan bety?? Jeg er ikke sanndrømt så dette er nok urealistisk, Og at mannen føder barn er vel kanskje det mest urealistiske oppi det hele hehehe. Huff blir jo litt redd jeg skal ha tvillinger.... Skal på tidlig ul på onsdag å kjenner jeg grugleder meg til det. Skal bli godt å få vite om alt er ok og om det er 1, 2 eller flere hehehehe. Håper på 1 frisk spire
Lilla-Turkis Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Før jeg til og med hadde tatt en graividitetstest så begynte jeg å drømme mere enn vanlig. Og drømmene var enda mer virkelige og tyderlige. Dette bare fortsatte uke etter uke. Og en dag leste jeg et sted at et tegn på graviditet var at mange opplevde mere tyderlige drømmer og drømmer mere. Da fant jeg ut at jeg heldigvis ikke var på vei til å bli gal:) mine drømmer tar helt av om dagen og om jeg hadde drømt det samme som deg hadde ikke vært unaturlig:) jeg har vært spesialagent, gjemt meg for troll i skogen, samlet på fugler sjeldne levende fugler, flyttet fra samboer og bikkjer for å bo sammen med familien til min bestevenninne fordi der hadde barnet det bedre osv for å nevne noe:) skriver stadig opp små historier i en bok:)
++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Signerer Lilla-turkis. Fryktelig mye sære og fæle drømmer. Men også noen spennende/morsomme heldigvis!! Var en periode jeg nesten grudde meg for å gå å legge meg om kvelden..
Petrine +spire=❤ Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2010 Så artig å se at jeg ikke er alene! Hehehe. Alt mulig en opplever anderledes som gravid )
katrineev Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 drømte jeg kokte katta i mickroen jeg. :S helt forferdelig... var helt svett da jeg våkna...
Ellois Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Ha ha! Godt å høre at det ikke bare er meg! ;-D I går natt drømte jeg at moren min tok over hele svangerskapet og fødselen. Vi bare bytta, liksom. Så enkelt og så greit... Og så oppdro og stelte hun barnet mitt hele det første leveåret, før jeg steppet inn. Jeg har nemlig alltid syntes at spedbarn har virket gørkjedelige. (Sånn på ordentlig.) Og at det første året må være kjedelig og veldig rutinemessig, før man begynner å få ordentlig kontakt med de. Men da jeg overtok mitt eget barn rundt 1 år, innså jeg at jeg egentlig hadde gått glipp av masse vesentlige ting, som jeg nok ikke burde ha vært foruten. En ganske lærerik drøm, kan man si! ;-) Og i natt drømte jeg at jeg ble jaget av en indianerstamme i jungelen. Jeg våknet akkurat i det de tok livet av meg med en kniv. Nice.... :-S
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 20. desember 2010 #7 Skrevet 20. desember 2010 Drømmer her også ja.. var ei natt jeg våkna å lå og grubla leeeenge på hvorfor jeg mangla så mange timer på jobb en mnd. For de ringte i fra NAV(?) å kjefta fordi jeg hadde jobba for lite og at de måtte ha igjen penger.. Ehh.. Så der lå jeg da, og tenkte hardt til jeg kom på at det var en drøm.. Koko
Petrine +spire=❤ Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2010 Hehehe morro å høre at det er flere
Barbarella og froskebarna Skrevet 20. desember 2010 #9 Skrevet 20. desember 2010 hehe, huff ja de drømmene... Også for meg er dette et av de tidligste tegnene på svangerskap. Det var faktisk sånn jeg skjønte at jeg var gravid denne gangen. En rar drøm på natta, og så luktet jeg alt mulig rart på jobb dagen etter. Jeg leste et sted at det er veldig vanlig å drømme at man har sex med andre menn når man er gravide. Dette stemmer veldig godt for meg. Det er litt ekkelt, for jeg kan drømme om folk jeg jobber sammen med og sånn, folk jeg virkelig ikke har noen sånne følelser for i virkeligheten. Og da er det litt ekkelt å komme på jobb og møte dem "igjen" Får dårlig samvittighet av det også, men det er jo egentlig bare teit. Har også drømt veldig levende drømmer som minner om en del actionfilmer jeg har sett
Petrine +spire=❤ Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 20. desember 2010 Oida hehehe Det er nok litt spesielt å drømme at en har sex med andre hehehe. En kan jo ikke akkurat forlette at jeg drømte om deg i natt *lol* =) Nei dårlig samvittighet skal du ikke ha. Er jo bare en drøm
Trultemora er presseklar!! Skrevet 21. desember 2010 #11 Skrevet 21. desember 2010 hehe.... De aller vanligste drømmene gravide visstnok har igjennom svangerskapet er det at hun har sex med kvinner og føder kattunger(!!!) Forrige svangerskap så drømte jeg skikkelig stygt om samboern min! Han hadde gjort noe skikkelig grusomt mot meg, (utro eller noe sånt), da jeg våkna opp så klarte jeg ikke se på han!! jeg gikk rundt en hel dag og bare skula på han, for enn å være utro mot meg når jeg var gravid??????? hehe..... visste jo i bakhodet at det bare hadde vært en drøm, men den var så realistisk at det tok over den dagen gitt! idag drømte jeg at jeg skulle komme og overta alle ungene til "john &Kate +8" jadda.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå