Gå til innhold

Jakten på det tredje guttenavnet...

Anbefalte innlegg

Peder og Martin skal få en lillebror. Vi har vurdert mange navn, lista har forandret seg med mnd som har gått og akkurat nå sitter vi igjen med disse:

Halvard

Jens

Håkon

Lars

Håvard

Vi har selv en liten favoritt. Bare artig å høre hva andre syns passer best til de to navna vi allerede har på guttene våre! Kom med synspunkter!!

Fortsetter under...

Takk for svar! Vi har tidligere vært innom både Halvor og Johan, men de har utgått da vi ikke uttaler navnene likt. Halvor kan, i hvert fall her vi bor, uttales med både o og å, mens Johan blir to ulike navn med tanke på hvor en legger trykket (og det samme gjelder Johannes).

Dere har en utrolig flott liste! Her er min rangering:

1. Håkon - Flott navn!

2. Jens - Koselig og skjønt navn!

3. Lars - Flott!

4. Håvard - Greit, men ikke min store favoritt.

5. Halvard - Ikke så glad i.

Er veldig glad i både Håkon, Jens og Lars. Jens er så utrolig koselig. Sjelden jeg hører noen som kaller det nå for tiden. Min stemme går til Jens :-)

Annonse

Synes alle navnene passer flott til Peder og Martin. Er egentlig ikke så glad i Lars, men liker alle de andre. Og jeg tror at jeg ville skrevet Hallvard hvis jeg hadde valgt det navnet.

Det blir ikke feil uansett hvilket av disse dere velger! Hvis jeg skulle valgt ett, tror jeg kanskje jeg hadde valgt Håkon, men vanskelig valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...