Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Hei. Jeg har lillebroren min på besøk over helgen. Klærne hans var ganske så skitne så jeg tilbød meg å vaske de siden han kun hadde med seg ett sakift for tre dager. I den ene bukselommen fant jeg en blank pose med 17 piller i. Det står roche 2 på den ene siden og er et kors på den andre. Hva slags piller er dette?! Vi har lenge mistenkt at han har ruset seg. Etter plutselig utagerende adferd og skifte av venner, venner av den mer tvilsomme sorten. Jeg lurer egentlig bare på om noen vet hva slags tabletter dette er, og om det er noe folk ruser seg på? Det skal også sies at barna våre er hos mine svigerforeldre i helgen, så de sitter ikke midt oppi et eventuelt rusoppgjør:-) Mvh L.M.S
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Det er enten Rohypnol eller Rivotril
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Garantert noe han ruser seg på, hva skal han ellers med 17 piller i lomma. Konfronter han med det og oppsøk apotek i morgen for å forhøre deg om pillene. Hvis du ikke ønsker å konfrontere han, kommer han sikkert til å spørre etter pillene snart. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 Noen som kan forklare litt nærmere? Rivotril er vel epilepsimedisin?! Og rohypnol er vel for adhd?! Jeg har virkelig ikke snøring på dette i det hele tatt. Og er ikke så god på google og slike ting. Hva slags rus får man eventuelt av dette? Jeg lurer nemlig litt på om han har tatt noe allerede. Han er så "rar".
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #6 Skrevet 18. desember 2010 http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=233&trg=MainLeft_5565&MainArea_5661=5565:0:15,2675:1:0:0:::0:0&MainLeft_5565=5544:56906::1:5590:1:::0:0
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #7 Skrevet 18. desember 2010 om lnken over her viser er rohypnol,sterke sovemedisiner som EKSTREMT få overhode får skrevet ut på resept, du kan vel regne med at de er kjøpt på det ulovlige markede og brukes som sovemiddel på "nedtur" eller en halv pille som forsterkelse til noe annet rusmiddel (amfetamin etc) ja jeg vet mye om detta da min mor er narkoman og min storesøster er narkoman.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #8 Skrevet 18. desember 2010 Rohypnol er beroligende/sløvende, typisk noe som rusmisbrukere bruker til å komme ned igjen. Før var tablettene blå, men mulig de er hvite nå. Rivotril gir rus når det ikke brukes mot epilepsi.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #9 Skrevet 18. desember 2010 Rohypnol har vært hvite lenge,er valium som har vært blå...du kan enda få kjøpt blå valium, men på gata..disse er ulovlige og sterkere enn hvite valium..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #10 Skrevet 18. desember 2010 Hvis det er en ring rundt 2-tallet, er det en 2mg Rohypnol, også kalt "doble hyppere." Rohypnol er egentlig et innsovingsmiddel (ikke lovlig i salg i Norge etter 2004). Du kan lese om Rohypnol her. Hvis det er en prikk på hver side av 2-tallet, er det en 2mg Rivotril. Rivotril er egentlig epilepsimedisin. Du kan søke på det her. Rivotril selges ofte som Rohypnol fordi pillene er så like. Både Rohypnol og Rivotril gir de virkningene du beskriver hvis de kombineres med alkohol.
gullimagen :-) Skrevet 18. desember 2010 #11 Skrevet 18. desember 2010 Preparatidentifisering på nett: http://www.felleskatalogen.no/preparatidentifisering/?printable=0&frameset=1&thin=0&href=0 Ser ut til å være Rivotril. http://www.felleskatalogen.no/preparatidentifisering/tabletAction.action?resultId=16645_D92L9GUK&onePhoto=true&country=NO Dette er i samme gruppen som Valium/Stesolid, Sobril etc. Et populært legemiddel i rusmiljøer.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #12 Skrevet 18. desember 2010 Dette er temmelig sikkert Rivotriltabletter. Ser de slik ut?? http://www.pharmer.org/images/foreign/clonazepam-roche-2 Her kan du lese litt om bruk av Rivotril sammen med feks amfetamin. http://www.narkoman.org/forum/viewthread.php?forum_id=18&thread_id=351&pid=351
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2014 #13 Skrevet 11. januar 2014 Anonym bruker, on 18 Dec 2010 - 23:58, said:Hei. Jeg har lillebroren min på besøk over helgen. Klærne hans var ganske så skitne så jeg tilbød meg å vaske de siden han kun hadde med seg ett sakift for tre dager. I den ene bukselommen fant jeg en blank pose med 17 piller i. Det står roche 2 på den ene siden og er et kors på den andre. Hva slags piller er dette?! Vi har lenge mistenkt at han har ruset seg. Etter plutselig utagerende adferd og skifte av venner, venner av den mer tvilsomme sorten. Jeg lurer egentlig bare på om noen vet hva slags tabletter dette er, og om det er noe folk ruser seg på? Det skal også sies at barna våre er hos mine svigerforeldre i helgen, så de sitter ikke midt oppi et eventuelt rusoppgjør:-) Mvh L.M.S Det stemmer at det er rivotril. Anonymous poster hash: a3b48...333
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå