Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Er det ok eller langt over streken?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Det er selvfølgelig ok! Mennår barnet kommer opp i en viss alder, bør den få eget rom. Men tenker vel at vi snakker om småsmå som fortsatt bruker bleie og smukk, og går ustødig..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Å herre, den setningen er så feil....
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Kommer ann på hvor små barna er og om de har egen seng på det rommet. Dersom det er en baby i egen seng så kunne jeg hatt sex med mannen min, men ikke med andre. (Ikke at jeg pleier å ha sex med andre, men ville ikke hatt tilfeldig sex i samme rom som sovende baby) Nå er ungene våres 4 og 6år, å da er det uaktuelt å ha sex mens de sover i samme rom.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #6 Skrevet 18. desember 2010 lol, det har du i grunn rett i . HI
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #7 Skrevet 18. desember 2010 Det har vi hatt mage ganger da datteren vår var baby, før hun flyttet inn på eget rom. Fy søren så perverse vi er....
Tante Blås Squaw Skrevet 18. desember 2010 #8 Skrevet 18. desember 2010 Tja, alternativet er stua eller badet, der vi risikerer at de to andre barna spaserer inn. (Overskriften er forresten helt på trynet - den antyder at det er "sovende barn" man har sex med. *brekker meg* )
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #9 Skrevet 18. desember 2010 Vi har gjort det, men lillegutt er bare 4mnd da Og nå har han fått eget rom!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #10 Skrevet 18. desember 2010 Ja, den ble helt feil... "Har du sex hvis/når barna dine sover i samme rom" høres litt bedre ut....
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #11 Skrevet 18. desember 2010 Barnet vårt sov på samme rom som oss til det var 1,5 år. Hadde sex for det. Ikke noe problem så lenge det sov i egen seng. Nå er det snart 4 år. Nå er det så gammelt at det ville vært uaktuelt.
Lille-Pernille Skrevet 18. desember 2010 #12 Skrevet 18. desember 2010 Ja, vi har sex samtidig som sønnen vår på 14 mnd ligger i sengen sin ved siden av oss. Synes ikke det er et problem. Ikke skriker hverken jeg eller samboer, så gutten vår tar nok helt sikkert ikke skade av det!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #13 Skrevet 18. desember 2010 Jeg misforstod ikke overskriften i det hele tatt.. Måtte faktisk tenke meg om for og skjønner hva folk snakket om... =p
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #14 Skrevet 18. desember 2010 Tror jeg ville hatt litt problemer med å bli kåt dersom ungen lå ved siden av meg...... Har en bekjent som fortalte at de hadde av og til sex mens hun ammet, dette pga at han jobbet så mye at de måtte bare få klemt inn litt sex når de hadde muligheten,,,, aiks sier jeg..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #15 Skrevet 18. desember 2010 hahahahaha...jeg skjønner hva du mener og svaret mitt er at det er helt ok men formuler deg annerledes!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #16 Skrevet 18. desember 2010 Ja, hvis det er sex med mannen min du mener. He he.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #17 Skrevet 19. desember 2010 Nei jeg klarte ikke det. Det ble bare så.. Feil for min del. Jeg måtte flytten ungen utav rommet for jeg klarte hverken sex eller soving med babyen inne hos meg. For jeg slappet ikke av det fnugg.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #18 Skrevet 19. desember 2010 Kanksje greit når de enda er babyer... Men for all del ikke når de har bikket 3 år og oppover!! (traumatisk å våkne opp til slikt! Been there!)
Tante Blås Squaw Skrevet 19. desember 2010 #19 Skrevet 19. desember 2010 Mens hun ammet?! Vær så snill og si at du tuller?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #20 Skrevet 19. desember 2010 LOL, ler meg ihjel. Ja må man så må man.. Har faktisk hatt sex i andre delen av dobbelsenga mens det nyfødte barnet lå i andre enden og sov. Litt drøyt synes jeg nå, men der og da så gikk det greit. Tror han likte vuggingen i senga. Haha. Nei huff. Synes det er turnoff å ha sex med lillegutt på samme rom hvis han rører seg eller lager lyder. Må klare å "glemme" han for å være kåt. Så det skjer vel helst på sofaen når han sover på soverommet (men vi har ikke andre barn som kan komme inn)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 19. desember 2010 #21 Skrevet 19. desember 2010 Etter å ha omformulert overskriften til om vi voksne har sex selv om det sover et barn på soverommet vårt, så... Ja, så lenge de er under 2-3 år ser ikke problemet, men ville ikke hatt det med eldre barn på rommet. Vi har fortsatt vesla på 16 mnd på rommet vårt, og vi har en flott sexliv likevel ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #22 Skrevet 19. desember 2010 Vi har tatt oss en kjapp en på sofaen vi, mens datteren vår på 15mnd leker fint på rommet sitt, aner fred og ingen fare... Herre jesus må utnytte alle muligheter før hun er så stor at vi ikke kommer unna med noenting Selvfølgelig med ett teppe over oss og stille og rolig! Men blir jo seff ikke det beste når vi hele tiden må passe på at hun ikke kommer inn! Koser oss, hun vil jo selvfølgelig ha kjærlige fornøyde foreldre <3 Men som sagt, når hun blir eldre må vi holde oss til når hun har lagt seg.. Lysten tar lett over her altså Vi er foreldre, er jo ikke dau
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå