Gå til innhold

Kan jeg være gravid, testen sterkere enn igår. (Samme som ass.befruktning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok siste hcg sprøyte for 8 dager siden. Testet igår hvor jeg fikk en svak strek, og idag var den mye sterkere. Om sprøyten er på vei ut av kroppen burde vel testen bli svakere og ikke sterkere?

Link : http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/588029/offset/0

Hvis dere ikke ser det der, kan dere gå inn på www.experience4me.blogg.no

Vil gjerne ha andres synspunkter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke ca 8 dager hcg sitter i kroppen? Da skulle vel ikke streken vært så sterk nå? Jeg tror du er gravid jeg! Men jeg vil vente litt med å gratulere til det er helt sikkert! Så spennende!!!

Skrevet

Du kan så absolutt være gravid, og la oss håpe det :) HCG-sprøyta kan sitte i kroppen i opptil 10 dager, så om noen dager vil du få sikkert svar :) HCGen kan variere veldig, selv om man tester på samme tidspunkt på morgenurin. Det kan ha med nyrefunksjon, hva man har spist, og hvor mye man har drukket.

Holder en knapp på gravid, og gleder meg til fortsettelsen :)

Skrevet

De legene jeg har vært borti sier at ovitrelle normalt går ut etter ca 8 dager (200t). Innimellom er jeg sikker på jeg er gravid, og plutselig er jeg like sikker på at jeg ikke er det.. Hehe..

Jeg testet ikke med morgenurin på de to testene, men i 22 tiden på kvelden. Har jobbet hele helga i Skien og har derfor kun spist 1skive og drukket ca 0,5-1L væske. Vet ikke hvilket utslag det kan gi på tester da..

Men takk for svar til begge to!

• 2 uker senere...
Skrevet

Gratulerer så masse med graviditeten!!!

Skrevet

Tusen takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...