Gå til innhold

Vincent og Ferdinand?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Jag vill bara sitta här...och röka mina blommor..." Tjuren Ferdinand på Kalle Ankas Jul.

Liker Vincent :o)

Skrevet

Synes Ferdinand er ganske kult, men assosiasjonene til oksen tar litt over. Liker ikke Vincent og mener det ikke fungerer i Norge overhodet.

Skrevet

Jeg tenker mer på maleren Ferdinand Finne enn på kua. Synes det er ganske stilig.

Vincent kjenner jeg en skjønn katt som heter!

Gjest MariRari
Skrevet

Jeg har en Ferdinand på 6 år. Han er en snodig type med viltre krøller som tør å gå egne veier. Jeg syns selvfølgelig det er et knall navn, men det passer ikke på alle. Vi hadde kanskje litt flaks der, eller så har han bare skjønt at han må leve opp til navnet:-)

Skrevet

Hørtes ut som en nydelig gutt!

Jeg derimot synes at om noen har fått et navn så passer de å hete det. Har ikke noe med "flaks" å gjøre mener jeg.

Skrevet

Ferdinand er ganske kult, Vincent liker jeg ikke.

Skrevet

Elsker Ferdinand! Kjempeflott navn, har det selv på listen:)

Skrevet

Ferdinand er kult, og kan ikke tenke meg at barnegenerasjonen vil tenke på oksen i det hele tatt. Ikke engang jeg tenker på den ;op

Vincent er ok. Synes det funker greit egentlig.

Skrevet

Nei, jeg tenker absolutt ikke på oksen, men på Ferdinand Finne. Elsker navnet selv :-)

Skrevet

Liker ingen av de. Vincent er hakket mer harry enn Ferdinand, da, så sånn sett er vel Ferdinand litt bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...